קוקו בונגו – קנקון / פלאיה דל כרמן – מקסיקו (Coco Bongo)

קוקו בונגו – קנקון / פלאיה דל כרמן – מקסיקו (Coco Bongo)

הקוקו בונגו (Coco Bongo) הוא ללא ספק חלומו הרטוב של כל בליין, חובב מסיבות, רקדן מתוסכל או בעצם כל מי שמטייל במרכז אמריקה ומתכנן להגיע לאזור קנקון. קוקו בונגו הוא מועדון שהוא חלום- חלום שמתגשם.

מועדון הקוקו בונגו ממוקם באזור ה"זונה אולטרא" טיילת המלונות היוקרתית של קנקון, עיר הנופש לחופי מקסיקו, והוא ללא ספק אחד המועדונים הטובים ביותר שקיימים באזור זה והפך בשנים האחרון כ"אתר" חובה עבור כל ישראלי שמגיע לקנקון או איסלה מוחרס.

המועדון שמשלב מועדון ריקודים עם מופעי שואו חיים של שחקנים המחקים (בצורה מושלמת) את טובי הזמרים וכוכבי הפופ והרוק הפופולאריים מכל העולם ומכל הזמנים. במהלך הערב עולים על הבמה של הקוקו בונגו (רשימה חלקית) אלביס פרסלי, מייקל ג'קסון, מדונה, כריסטינה אגילרה, ריקי מרטין ושאר כוכבי ענק לצד דמויות קומיקס מפורסמות כמו ביטלג'וס, ספיידרמן ואחרים. מידי כמה דקות מתרחש שואו אחר הסוחף את כל הקהל לעולם שבו חלומות מתגשמים והכל באפקטים ויזואליים מרשימים של אורות, אש, עשן, קונפטי ובלונים שמתעופפים מכל עבר מה שהופך את הבילוי בקוקו בונגו לאחר הערבים המרגשים והמשמחים שידעתם בחייכם!

הקוקו בונגו הוא אומנם היקר מבין כל המועדונים הסובבים אותו ומחיר כניסה עשוי להגיע גם ל-40 ו-50 דולרים אבל לאחר שתצאו מערב בלתי נשכח תאמרו שהבילוי היה שווה כל אגורה (או בשל החשבון בדולרים- כל סנט…) הכניסה אומנם יקרה אך בפנים השתייה היא בחינם. הקוקו בונגו מאפשר למבלים בו לצרוך אלכוהול מכל הסוגים והמינים (קוקטילים, בירות, ווקדה רדבול שתיה קלה וכו') והכלה כל בחינם ובלי הגבלה עד לסיום השואו (בערך השעה 02:00) אז הופך בר המשקאות לבר בתשלום וכל הזמנה עולה כסף (אבל אחרי שתשתו כל כך הרבה כל הערב לא תוכלו להכניס עוד אלכוהול לגוף…)

המסיבה מתחילה בסביבות השעה 22:00 והשואו נגמר בסביבות 02:00 לפנות בוקר ואז הופך המועדון למועדון ריקודים מעולה הפועל ברציפות עד אור הבוקר מלא בהפתעות, אפקטים וגימיקים למי שעוד נשאר לו כוח.

קוקו בונגו פלאיה דל כרמן– לאחרונה נפתח סניף חדש של המועדון הקלאסי שפועל כבר שנים רבות בקנקון. הסניף נפתח בפלאיה דל-כרמן הנמצאת אף היא בחופי מקסיקו. המועדון הפועל בדיוק באותה מתכונת כמו המועדון המקורי בקנקון מאפשר למבלים בפלאיה דל-כרמן להימנע מלנסוע את כל הדרך עד לקנקון העיר הגדולה ומביא את החוויה הבלתי נשכחת אליהם…

קוקו בונגו- טיפים והמלצות

מומלץ להגיע בשעות הבוקר לאזור הקופות של הקוקו-בונגו. פועלים באזור נציגים רבים שמוכרים כרטיסים בהנחה וישמחו לעשות לכם הנחה לקבוצות. גם אם אתם מעט אנשים תצעקו "אחי" ויתקבצו סביבכם ישראלים שישמחו להיות חברים שלכם לטובת הגדלת הקבוצה והורדת המחיר. ניתן להשיג בדרך זו הנחות משמעותיות.

הגעה מאיסלה מוחרס– ניתן להגיע אל הקוקו בונגו (קנקון) מאיסלה מוחרס. רבים שנמצאים על האי וישנים בהוסטל זול לוקחים את המעבורת שמחברת את האי לחופי קנקון בשעות הערב, מבלים כל הלילה במועדון וממתינים בנמל למעבורת הראשונה שיוצאת השכם בבוקר. (קחו בחשבון שהמועדון נסגר בסביבות 5 בבוקר מה שמותיר לכם זמן מה של המתנה על הרציף השומם…)

לא לשכוח להביא מצלמה! גם אלו שלא אוהבים להיסחב עם מצלמות למועדונים יצטערו אם לא ייקחו אותה איתם על מנת להנציח את אחד הערבים המאושרים בחייהם.

רבים נהנים לשתות כמה שיותר (בגלל שזה בחינם) אבל בסוף מצטערים שלא זוכרים כלום מהמופעים והחוויה. תנסו שלא להשתכר עד מוות אחרת תקומו למחרת בבוקר ותחשבו שהכל היה חלום במקרה הטוב (או שפשוט לא תזכרו כלום במקרה הפחות טוב…)

כתובת "קוקו בונגו" קנקון:

Blvd. Kukulcan Km 9.5 Plazza Forun, Zona Hotelera Cancun Q.Roo; Mexico

כתובת "קוקו בונגו" פלאיה דל כרמן:

Calle 12 Nte. Esq Av 10 Nte. Colonia centro Playa del Carmen Q. Roo. Mexico

הוסף תגובה