צילום: fraboof

חוף ואגאטור ממוקם צפונית ובסמוך לחוף אנג'ונה בחלקה הצפוני של גואה במרחק של כ-22 ק"מ מהעיר פאנג'י. ואגאטור הוא למעשה חוף קטן עם מפרץ אחד קסום המוקף בצוק סלעי גבוה הנמצא בקצה כפר דייגים קטן. החוף מתחלק לשני חופים נפרקים הנקראים Big Vagator ו- Small Vagator שניהם חופים אופיניים לסוג החופים שניתן למצוא בגואה, ומזכירים בסגנונם את החוף של אנג'ונה רק מעט שקטים יותר, ותוכלו למצוא בהם מסעדות שקטות ונחמדות הממוקמות ממש על החוף ומגישות אוכל הודי מקומי. 

צילום: Dan Searle

מקומות לינה מומלצים

בכפר עצמו פזורים הרבה גסטהאוסים המציעים מגוון של אפשרויות לינה בטווחי מחירים שונים, תוכלו למצוא שם ריזורטים מפנקים (ויקרים..) בתי מלון קטנים וגסטהאוסים פשוטים, חלקם ממוקמים בכפר עצמו שמרחק של מספר דקות הליכה מהחוף, וחלקם ממוקמים במעלה הצוק המשקיף אל הים עם נוף מרהיב של המפרץ. שימו לב שבשיא העונה – חודשים נובמבר ודצמבר, המחירים נוטים לעלות בצורה משמעותית. 

The Orange House

Cochichos Resort

Ozran Heights Beach Resort

Leoney Resort

Casa Vagator

La Gulls Court

Cochichos Resort

Casa Vagator

La Gulls Court

ואגאטור נחשב פופולארי בקרב המטיילים והנופשים בגואה, זה המקום בו מתקיימות הרבה מהמסיבות הידועות של גואה והרבה נוהגים להגיע לסביבת החוף בשעות הערב המוקדמות כדי להנות מהשקיעה המרהיבה שאותה אפשר לראות ממעלה הצוק המקיף את המפרץ, ומשם להמשיך לאחת המסיבות.

במהלך היום הכפר בדרך כלל שקט ושלב וניתן למצוא בו מגוון של מסעדות טובות ופינות שקטות, דוכנים המציעים מגוון של מוצרים למכירה, מפסלים ומזכרות ועד לבגדים, תכשיטים ואמנות מקומית. הרחוב הראשי של הכפר חוצה אותו לרוחבו ובסופו נפגש עם הצוק היורד אל הים. מצידי הרחוב תמצאו מגוון של חנויות קטנות המוכרות מכל הבא ליד – לונגים, פסלים, תמונות, חולצות וכמובן גם דוכני אוכל. בשיא העונה בשעות הערב הכפר מתמלא בבליינים והאופי השקט שלו מתחלף באנרגיה אחרת של בילויים ומסיבות.

איך להגיע לואגאטור

תוכלו להגיע לואגאטור דרך העיר מאפסה או דרך חוף קלאנגוט באוטובוס מקומי, למרות שהדרך המומלצת יותר היא נסיעה בריקשה או במונית.

מתי מומלץ להגיע

הזמן המומלץ ביותר לבקר בגואה הוא בין החודשים אוקטובר לפברואר, כאשר בתחילת אוקטובר עדיין שקט וריק מאוד אך לקראת אמצע החודש מתחיל המקום להתמלא בתיירים כששיא העונה מגיע בחודש דצמבר לקראת סוף השנה האזרחית, חוף ואגאטור מתמלא מאוד עד הזמן הזה וכבר מחודש נובמבר מאוד קשה למצוא מקום לינה טוב ובמחיר סביר, אם אתם מתכננים להגיע בעונה מומלץ לנסות להתארגן על מקום לקראת סוף ספטמבר.

הוסף תגובה

Booking.com