שוק הפרחים של בנגקוק, תאילנד

שוק הפרחים של בנגקוק, תאילנד

שוק הפרחים של בנגקוק (Pak Khlong Talat) הוא אחד השווקים המיוחדים והאותנטיים ביותר של בנגקוק. הוא גם אחד השווקים הכי פחות מתוירים וזאת בגלל שעיקר הפעילות שבו מתרחשת בשעות הלילה המאוחרות. שוק הפרחים כשמו כן הוא למעשה מתפקד כבורסת פרחים ענקית המשווקת את הפרחים לכל העסקים, בתי המלון, חנויות הפרחים, וכל מי שזקוק לפרחים בכמויות סיטונאיות. לרוב הסוחרים בשוק משווקים את הפרחים בכמויות גדולות, אבל אם תחפצו בזר אחד או שניים הם כמובן לא יהססו למכור לכם.

ראשית פעילותו של השוק היא בסביבות 24:00-01:00 בלילה אז הוא מתעורר לחיים, הסוחרים מתחילים להביא את כמויות הפרחים הגדולות ורחובות השוק נצבעים בשלל צבעים מרהיב כמו גם ריחות של פרחים טריים מופצים לכל עבר. הקונים הסיטונאים מתחילים להגיע בזה אחר זה ורוכשים כמויות גדולות של פרחים היוצאים ממש באותו רגע במשלוח היישר אל יעדם ברחבי בנגקוק ואף ברחבי תאילנד. ככל שתקדימו להגיע תזכו לראות יותר סחורה, וכמובן את הסחורה היפה והאיכותית יותר.

מתחם השוק פתוח לקהל במשך 24 שעות ביממה, כאשר בשעות היום פתוחות בעיקר החנויות המציעות כמובן פרחים, פירות וירקות. אך הפעילות המסחרית הענפה והמעניינת בתחום מסחר הפרחים מתחילה רק בשעות הלילה המאוחרות. אם אתם "ציפורי לילה" ורוצים להרוויח חווית ביקור ייחודית ובלתי שגרתית בבנגקוק צאו לטיול לילי לאזור שוק הפרחים של בנגקוק.

שוק הפרחים נמצא לא הרחק משכונת צ'אינה טאון בסמוך לרציף הסירות Sphan Phut מה שמאפשר גם להגיע אל האזור דרך הים באמצעות מעבורת הנוסעת על מימי הנהר.

שוק הפרחים – מידע שימושי

כתובת: Wang Burapha Phirom, Phra Nakhon, Bangkok
שעות פתיחה: השוק פתוח 24 שעות ביממה. בשעות הבוקר פתוחות החנויות בשעות הלילה דוכני המסחר.
איך מגיעים? הדרך הטובה ביותר להגיע היא באמצעות אוטובוס קו 60 או באמצעות מעבורת ולרדת בסמוך לרציף Sphan Phut.
 

 

הוסף תגובה