רוסאריו, ארגנטינה (Rosario)

רוסאריו, ארגנטינה (Rosario)

רוסריו היא העיר השלישית בגודלה בארגנטינה, הממוקמת כ- 300 ק"מ צפונית לעיר הבירה בואנוס איירס. העיר הגדולה (המכילה מעל למיליון תושבים) לא תיירותית במיוחד ואין בה יותר מידי מה לעשות, אך היא ללא ספק מפורסמת וידועה בזכות שני אלמנטים חשובים: קבוצות הכדורגל שלה והמהפכן צ'ה גווארה.

קבוצות הכדורגל המקומיות: רוסריו סנטראל וניואלס אולד בויס הן שתי קבוצות מובילות בליגת הכדורגל הארגנטינאית המצטיינת והמרתקת. שתי הקבוצות היריבות מושכות לא מעט תשומת לב ונמצאות במרכז העיסוק של חובבי הכדורגל בארגנטינה כולה ובעיר רוסאריו בפרט. אם הגעתם לרוסאריו ואתם חובבי כדורגל נסו שלא להחמיץ משחק של אחת הקבוצות ואם התמזל מזלכם והגעתם בתקופה בה מתקיים דרבי מקומי של שתי הקבוצות אל תפספסו את האירוע! גם אם בסופו של דבר לא תצליחו להשיג כרטיסים ולצפות במשחק תוכלו ליהנות מהאווירה המחשמלת האוחזת ברחובות בעת קיומו של דרבי מקומי שהוא כמובן שיחת היום בכל רחבי העיר.

צ'ה גווארה המהפכן הידוע נולד ברוסאריו והעיר התפרסמה בזכות הביוגרפיה שלו שהעלתה את רוסאריו על המפה העולמית. במקום יש לא הרבה אזכורים לצ'ה גווארה אך אם אתם נמנים עם מעריציו (או שעברתם כל גבול ואתם יוצאים ל"טיול בעקבות צ'ה") אין ספק שרוסאריו היא אחת התחנות עבורכם.

העיר עצמה היא עיר גדולה, כרך סואן לכל דבר ועל אף שהיא חסרת אטרקציות תיירותיות ממשיות יש כאן לא מעט אתרי קניות, קניונים, שווקים (בייחוד בסופי שבוע) ולא מעט מועדונים ופאבים המשפרים את חיי הלילה של העיר בשנים האחרונות.

תחבורה – התחנה המרכזית של רוסאריו מחברת את העיר הגדולה עם מגוון ערים גדולות שונות בחרבי ארגנטינה ביניהן בואנוס איירס, קורדובה, מנדוסה ועוד כמו גם עם ערים במדינות שכנות ביניהן מונטווידאו (בירת אורוגוואי) אסונסיון (בירת פרגוואי) . קווים ישירים יוצאים מהתחנה המרכזית בקווי תיירות ישירים ברמות תיירות משתנות.

הוסף תגובה