קייפ קוד, מסצ'וסטס (ארצות הברית) – Cape Cod

קייפ קוד, מסצ'וסטס (ארצות הברית) – Cape Cod

קייפ קוד המצוי בלב אזור ניו אינגלנד שבמדינת מסצ'וסטס הוא אחד מאזורי התיירות המומלצים על ידי האמריקאים בעונת הקיץ. המוני אמריקאים גודשים את חופי המפרץ המרהיב שמתמלא עם בוא הקיץ בתיירים ובמגוון פעילויות נהדרות לכל המשפחה. בואו גם אתם לראות מדוע אלפי אמריקאים לא טועים!

קייפ קוד- מידע כללי

קייפ קוד, הוא חצי אי באזור ניו אינגלנד המרהיב שבמדינת מסצ'וסטס בארצות הברית. הוא נחשב לאחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר בארצות הברית בכלל ובאזור החוף המזרחי וניו אינגלנד בפרט. האזור מאופיין בעיירות קטנות וקסומות אשר יושבות על חצי האי ולאורך המפרץ הקסום שהוא יוצר, בחופים מרהיבים אשר בעונת הקיץ הופכים להיות אטרקציה של ממש בזכות המים השקטים המוגנים על ידי שוברי הגלים והחופים הזהובים ומגוון אתרי טבע ונופים משגעים.

עונת התיירות של קייפ קוד נפתחת בתרועה רמה בחודש יוני ומסתיימת בחודש ספטמבר. האזור של קייפ קוד לובש חג עם פתיחת עונת התיירות ונראה כאילו העיירות המנומנמות קמות לתחייה של 4 חודשים בה עסקים נפתחים מחדש, מועדונים ואזורי בילוי לובשים חג ומגוון מלונות, בקתות נופש וצימרים נפתחים לאורך קווי החוף. עם סיום עונת התיירות רוב העסקים נסגרים ונכנסים לתרדמת החורף. יחד עם זאת אזור קייפ קוד מומלץ לטיולים גם שלא בעונת התיירות. בתקופת הסתיו לובש האזור צבעי שלכת חגיגיים כשאר העצים הנשירים נצבעים בגווני כתום, אדום וורוד מרהיבים והמראה מלבב. אומנם חופי הים סגורים אך יש משהו בפסטוראליות של המקום נוכח המרחבים העצומים, הנופים הקלאסיים והשקט שהופך את המקום למרגש.

קייפ קוד – מה לראות ומה לעשות

בשיא עונת התיירות יש המון מה לעשות בקייפ קוד. תרבות הנופש האמריקאית לא נותנת לאזור מנוח והוא הופך להיות "עיר ללא הפסקה". החופים מתמלאים במתרחצים שאוהבים את הים באזור בשל היותו רגוע באופן מיוחד ומוגן מפני הגלים הסוערים של האוקיינוס האטלנטי מה שגם מעלה את טמפרטורת המים. החופים היפים של קייפ קוד ובתי הקיט הפרושים לאורך החופים הם האטרקציה המרכזית של קיפ קוד. כמובן שהעיירות לאורך המפרץ מציעות בעונת התיירות אינספור מרכזי קנויות וחנויות שמתאמצות להדביק את הקצב ולספק את תאוותם של אלפי האמריקאים הגודשים את אזורים אלה בעונת התיירות.

אזור קייפ קופ ידוע גם באפשרות לצאת לסיורי שיט בניסיון להתחקות אחר לווייתנים השוחים להנאתם לאורך האוקיינוס האטלנטי. במהלך תקופת התיירות יש לא מעט חברות ספנות המציעות שיט תיירותי בעקבות הלווייתנים. הספינות יוצאות בימים ובשעות קבועות מן המרינות הפזורות לאורך המפרץ בדרכם אל האוקיינוס שם אם יתמזל מזלם של התיירים יוכלו להבחין בלווייתן אחד או שניים. ואם לא יתמזל מזלם- יוכלו להרוויח סיור מרהיב במרחבי המפרץ ובמימיו של האוקיינוס האטלנטי.

אופציה נוספת לטיול היא נסיעה לאורך כל המפרץ עד קצהו המרוחק ה"שפיץ" של קייפ קוד המצוי בסופו של לשון היבשה הפורצת אל לב הים ומסתיימת במגדלור מרהיב ממנו ניתן לראות את כל מפרץ קייפ קוד במלוא יופיו. מומלץ לצאת לדרך לאורך הכביש המוביל אל קצה הפרץ בשעות בין הערביים. השקיעות בקייפ קוד מרהיבות והצבעים של השמש השוקעת צובעים את המים באור זהוב וקסום המוסיף נופך מרהיב לנופים הקסומים גם כך.

הוסף תגובה