פישרמנס וורף ורציף 39, סן פרנסיסקו (Fisherman's Wharf and Pier 39)

פישרמנס וורף ורציף 39, סן פרנסיסקו (Fisherman's Wharf and Pier 39)

רציף 39 – מידע כללי
אחד האזורים התיירותיים והיפים ביותר בסן פרנסיסקו הוא אזור "רציף 39" בסן פרנסיסקו המכנה גם "רציף הדייגים". זהו אזור קסום המלא באזורי בילוי, אטרקציות לתיירים הכוללים מסעדות, חנויות, אתרי בילוי, מופעים, בתי קולנוע, אקווריום ענק ועוד והכול על רקע הנופים הקסומים של מפרץ סן פרנסיסקו המופלא. מן הטיילת שלאורך שדרת הרציפים ניתן להשקיף על המפרץ המופלא, על גשר הזהב, על האי אלקטרז ועוד.

רציף 39 – אטרקציות מרכזיות
• אריות הים של רציף 39– אחת האטרקציות הטבעיות היפות ביותר באזור הוא ללא ספק להקות אריות הים הגדולות הרוצות לחופי הרציף על רפסודות עץ ענקיות. אריות הים הללו שמגיעים לכאן באופן טבעי משתזפים להם בשמש לשמחתם הרבה של התיירים שמרבים לצלם אותם ולעקוב בעניין רב אחר אורך חייהם הנהנתי ויש לומר הדי משעמם של היונקים הענקיים הללו שכל אהבתם היא הרביצה באור השמש.
שיט אל בית הכלא אל האי אלקטרז– בית הכלא אלקטרז המצוי מרחק מה מקו החוף של סן פרנסיסקו הפך לאגדה עוד בימי פעילותו כאשר היה מאכלס את גדולי הפושעים של ארצות הברית שנשלחו אל הבידוד המוחלט כשנכלאו בין כותלי בית הסוהר שניצב כטירה על האי המוקף כולו בכרישים טורפים מכל עבר. כיום הכלא סגר את שעריו ובה בעת פתח אותם לסיורים תיירותיים בעקבות הרפתקאות וסיפורים היסטוריים שהתרחשו בין כותלי הכלא, כמו גם מעקב אחר רוצחים ופושעים מפורסמים ש"בילו" את ימיהם בין כותלי הכלא.
אקווריום תת מימי (Underwater World)– אחת האטרקציות המרכזיות בלב אזור הבילויים של רציף 39 הוא האקווריום התת מימי הגדול של סן פרנסיסקו. האקווריום העצום מכיל מגוון רב של בעלי חיים ימיים כמו כרישים, מדוזות, צלופחים ושאר מיני בעלי חיים שונים ומשונים המקיימים אורח חיים כמעט טבעי זאת נוכח גודלו הרב של האקווריום המדמה את אופן חייהם של בעלי החיים הימיים הללו במעמקי האוקיינוס השקט.
קולנוע IAMX– "החוויה הגדולה של סן פרנסיסקו" (San Francisco Great Adventure)- עוד אחת מהאטרקציות המומלצות באזור הוא סרט איימקס המוקרן על מסך ענק ומוגלל את סיפורה ההיסטורי של סן פרנסיסקו מיום הקמתה ועד ימים אלו. הסרט מגולל את האירועים המרכזיים של העיר רבת התהפוכות ובעלת ההישגים החשובים בתחום השוויון והלוחמה לחופש וחירות של אדם באשר הוא אדם והכול בשילוב מיצגי מולטימדיה מרהיבים המוצגים על מסך ענק.
Turbo Ride 4-D Experience– הדור הבא של אטרקציות סרטי התלת ממד וההרפתקאות הן חוויות ארבעת הממדים. לא עוד סרט שצופים בו באמצעות משקפיים מיוחדות ורק רואים את הדמויות "קופצות" אליך מתוך המסך. בחוויית סרטי ארבעת המימדים משולבים מגוון אפקטים וויזואליים ופיזיים ההופכים את החוויה לחוויה מוחשית יותר מאי פעם: פיצוצים, זיקוקים, רעמים, זרמי מים עשן רוחות וחום המסונכרנים עם עלילת הסרט הופכים את בית הקולנוע הזה המצוי בלב רציף 39 לאחת החווית המגניבות ביותר באזור. בבית הקולנוע מגון סרטים העוסקים בעולמות הדינוזאורים, חיי הפינגווינים באנטרקטיקה ואפילו הרפתקת "בוב ספוג" לקטנטנים מביניכם.

 

הוסף תגובה