פטאיה, תאילנד –Pattaya

פטאיה, תאילנד –Pattaya

רצועת החוף של אזור צ'ומבורי המצוי במזרח תאילנד מכונה "פטאיה" שהיא בתרגום חופשי- "רוחות מונסון מערביות". העיר פטאיה היא אחד ממרכזי התיירות הגדולים של תאילנד והיא קנתה את שמה באופן מפוקפק למדי בתור "בירת הזנות וחיי המין של תאילנד". אומנם בשנים האחרונות העיר פטאיה שואפת למחוק את ה"תואר" המפוקפק הזה מהרזומה שלה אבל אין ספק שרבים מהתיירים נוהרים אליה בגלל אותם מועדוני מין פופולאריים כל כך הפזורים ברחביה וסגירתם תהיה כריתה של ענף הכלכלה המרכזי עליה מתקיימת עיר הנופש הזו.

לאורך רצועת החוף של "פטאיה" מצויים לא מעט איים יפים אשר ניתן להגיע אליהם בשיט סירות היוצא מנמלים ומזחים שונים לאורך החוף. מומלץ לבקר באזורים אלה אשר מציעים חופים נפלאים ואתרי צלילה נהדרים של שוניות אלמוגים ודגה מרהיבים ביופיים.

חיי היום של פטאיה שונים מאוד מחייה הלילה שלה. ביום תוכלו לבקר בלא מעט אתרים ומוקדי עניין תיירותיים ביניהם "מיני סיאם"- שם תוכלו לראות דגמים מוקטנים של מבנים ומונומנטים של ארכיטקטורה מרכזיים בעולם, פארק המים של פטאיה המצוי בחוף הדרומי, עולם השעשועים של ריפליי- "האמינו או לא"- המבוסס על תוכנית הטלוויזיה המצליחה ומציג למעלה מ-200 מוצגים שלא הייתם מאמינים שקיימים בעולם (חוויה מגניבה ביותר!) וגם לא מעט מקדשים ומרכזי פולחן מעניינים.

חיי הלילה של פטאיה הם מרכז העניין בעיר ללא ספק. מועדוני המין הפזורים ברחבי העיר מושכים אליהם גברים רבים מרחבי העולם שבאים לחזות בבנות פטאיה עושות שלל "תרגילים" שונים ומשונים (נותיר זאת לדמיונכם). יש לא מעט מועדונים, דאנס ברים ופאבים שפותחים מידי ערב ועד השעות הקטנות של הלילה. שרותי המין מוצעים כאן לכל דורש להגשמת כל פנטזיה, אך היזהרו עם המין החופשי מגיעות גם מחלות ועל כן מומלץ להצטייד מראש באמצעי מניעה מתוצרת ידועה (ניתן לקנות בבתי מרקחת) ולהיזהר מקניית חיקויים זולים שנוטים להיקרע בקלות.
לינה– פטאיה מלאה במלונות יוקרתיים כמו גם הוסטלים וגסטהאוסים זולים לאורך קו החוף. לא בעיה למצוא חדר באזורי החוף של פטאיה. המלונות מגוונים כל כך וההיצע כל כך עשיר שבטוח תוכלו למצוא מקום שיהלום את ציפיותיכם ואת תקציבכם.
תחבורה– ניתן להגיע לפטאיה באוטובוסים היוצאים בכל חצי שעה מהרציף המזרחי בתחנה המרכזית של בנגקוק במחיר של כ-120 באט. נסיעה ברכבת אורכת 3 שעות מפרכות ולא נעימות במיוחד אך המחיר זול בהרבה 30-50 באט.

הוסף תגובה