פונטה דל אסטה, אורוגוואי (Punta del Este)

פונטה דל אסטה, אורוגוואי (Punta del Este)

אם הגעתם לפונטה דל אסטה יש שתי אפשרויות: הראשונה היא שאתם דוגמנים ודוגמניות שהגיעו לצלם קטלוג אופנה, מלכים, נסיכים או לפחות עשירים מופלגים והאפשרות השנייה שכמו קמצנים טובים באתם לראות איך חיים עשירי דרום אמריקה והאזור כי פונטה דל אסטה היא ללא ספק המקום היקר, הראוותני והאקסקלוסיבי ביותר בדרום אמריקה!

העיר פונטה דל אסטה היא עיירת נופש היושבת סביב לשון ים הנוצרת בין השפך של נהר ריו דה לה פלאטה לבין האוקיינוס האטלנטי והפכה במרוצת השנים לאתר נופש יוקרתי עבור עשירי אורוגוואי, ארגנטינה וברזיל שמגיעים לכאן לנפוש, להתהלך בחופים הקסומים במיטב בגדי המעצבים המעודכנים ביותר של עולם האופנה ובעיקר להראות ולהראות מי הם ומה הם שווים.

פונטה דל אסטה מלאה באתרי תיירות, פאבים, מסעדות יוקרה המגישות אוכל גורמה יקר להחריד, בתי מלון יוקרתיים שמחירם מעפיל לסכומי עתק, מרכזי נופש, וחופים מדהימים עליהם תוכלו לראות את מיטב הדוגמנים והדוגמניות שמגיעים לאזורים אלה לרוב על מנת לצלם קטלוגי אופנה נוצצים של מיטב חברות האופנה היוקרתיות. בתחילת השנה האזרחית פוקדים את המקום כל המי ומי לכבוד תחרויות יופי ודוגמנות הנערכות במקום. בתקופה זו רמת הראוותנות עולה עוד יותר מהרמה הרגילה שמרקיעה שחקים גם כך והמחירים- כמובן בהתאם!

אם הגעתם לפונטה דל אסטה ואתם לא נוסעים בלימוזינה תתקשו למצוא לעצמכם מקום לינה במחיר שווה לכל כיס. המחירים פה יקרים הרבה יותר משהתרגלתם להוציא על לינה ואוכל ביבשת דרום אמריקה ויחד עם זאת אחרי מאמצים והתפשרויות (וגם עלייה קצת במחיר) תוכלו למצוא כאן הוסטל או מלון "זול" בו תוכלו להעביר לילה או שניים מבלי להגדיל מידי את החור בכיס שלכם.

אם בחרתם להישאר בפונטה דל אסטה (וכדאי להקריב קצת מזומנים עבור לילה או שניים לשם החוויה) עדיף שתעשו זאת בחודשים הראשונים של השנה אז שיא העונה מתקיים בעיר הנופש. תוכלו לחלוק חופים עם עשירי האזור ולהרגיש מלכים ונסיכות (כמעט) ליום אחד…
חיי הלילה בפונטה דל אסטה סוערים ותוססים מאוד, מועדונים נוצצים פתוחים בכל ערב ובעיקר בסופי שבוע, מסיבות מעולות מתקיימות לאורך כל השנה אך בעיקר בשיא עונת התיירות. קזינו מפואר בו מהמרים כל עשירי האזור מפאר את העיר ולא תוכלו לפספס אותו בקיצור- חגיגה ותאווה לעיניים (ועדיף שתהיה התאווה רק לעיניים כי מחירה יקר מאוד מאוד!)

תחבורה– דרכי התחבורה לפונטה דל אסטה הם: לימוזינות. ועכשיו ברצינות: אם תרצו להגיע לאזור תוכלו לתפוס אוטובוס ישיר ממונטווידאו הבירה, נסיעה שתארך מספר שעות. אם מאיזושהי סיבה תרצו להגיע בטיסה שדה תעופה נמצא מחוץ לעיירה לטובת העשירים הנוחתים פה בהמוניהם לקראת עוד נופשון נוצץ.

הוסף תגובה