פארק פנטסי – Fantasea

פארק פנטסי – Fantasea

אחת האטרקציות המומלצות באזור פוקט שקשורות לתרבות ולמסורת התאית הוא ללא ספק פארק פאנטאזי (Fantasea) אשר פתח את שעריו לקהל הרחב בשנת 1998 ומאז נחשב לאחת האטרקציות המלהיבות ביותר באזור פוקט. הפארק כולל מספר אטרקציות אשר המרכזית שבהם הוא המופע המרכזי (The Fantasea Show) המתקיים מידי ערב בשעה 21:00 (פרט לימי חמישי אז הפארק כולו סגור). הפארק אשר מתפרש על פני שטח עצום של למעלה מ-100 דונמים מכיל אזורים של פארק פתוח המציע יריד אומנים ויריד אוכל נפלא המבוסס כל כולו על טהרת התרבות התאית.

הכניסה למתחם הפארק מתאפשרת החל מהשעה 17:30 אז נפתח "כפר הפסטיבלים" שבו ניתן למצוא מופעי רחוב, אומנים שונים המציעים את מרכולתם לקהל הרחב, להטוטנים ועוד שאר מופעים שיכולים להוות רק "מופע חימום" לקראת המופע המרכזי שיחל באולם המרכזי בשעה 21:00. לאחר שתמצו את כל מתחם כפר הפסטיבלים (הכינו לעצמכם מספיק זמן מראש מאחר ומדובר על מתחם די גדול והרבה מה לראות וממה ליהנות) תוכלו להתחיל לתפוס את מקומותיכם באולם המרכזי אשר פותח את שעריו החל מן השעה 20:30 בערב.

לצד "כפר הפסטיבלים" תוכלו לבקר גם בהרפתקת ג'ונגל הנמרים (Tiger Jungle Adventure) אשר אף היא יכולה להוות "מופע חימום" חביב לקראת הדבר האמיתי- המופע המרכזי שמתקיים ב"אולם תיאטרון הפילים". המופע המרכזי הינו מפוגע פעלולים מרהיב ובאמת עוצר נשימה בכל קנה מידה בינלאומי. מדובר על מופע אקרובאטיקה המשלב פעלולים ומופעים ברמה גבוהה מאוד, עם אפקטים מיוחדים, מוסיקה ומחול והכל על טהרת התרבות והמסורת התאית. המופע הוא בסגנון של מופעי לאס ווגאס המוכרים לכולנו כמופעים הטובים בעולם, והאמת שהמופע של Fantasea לא נופל ממנו במאום ואפילו הכרטיסים שלו הרבה יותר זולים.

מומלץ מאוד שלא להתקמצן על הכרטיסים ועל המקומות הטובים באולם. מאחר ורוב המופע מתקיים בהיכל התיאטרון וממש מעל ראשי הקהל מומלץ לשבת במיקום טוב, שהרי מאוד חבל להגיע ולהשקיע ובסוף להתאכזב שלא זכיתם ליהנות ממלוא החוויה.

מידע שימושי:
איך מגיעים? מתחם Fantasea ממוקם ב-Kamala Beach. חוף קאמאלה ממוקם מרחק של כ-10 דקות נסיעה מחוץ פטונג המרכזי. מומלץ להגיע באמצעות מונית (הנסיעה לא תעלה לכם כסף רב מידי).דרך אחרת היא לקנות חבילת כרטיס+הסעה מפתח המלון (ראה כרטיסי כניסה).
שעות פתיחה: מתחם הפארק פתוח בכל ימות השבוע (פרט ליום חמישי). המופע המרכזי מתקיים מידי יום בשעה 21:00 (פתיחת שערים בשעה 20:30), אך מומלץ להגיע החל משעה 17:30 אז נפתח מתחם "כפר הפסטיבלים" ויתר האטרקציות במקום. הפארק ננעל לאחר המופע (בשעה 20:30 לערך). מומלץ למצות את כל האטרקציות האחרות בפארק לפני תחילת המופע, מאחר ולאחריו אין מספיק זמן.
כרטיסי כניסה: מנהלי הפארק מציעים מגוון חבילות כרטיסים המשלבות את האטרקציות השונות בפארק. הכרטיס הבסיסי לפארק ולמופע המרכזי עולה כ-1500 באט (לכל כרטיס כולל ילדים החל מגיל 4), ניתן לשלב את הכרטיס עם ארוחת ערב במסעדה המקומית בפארק (תמורת כ-1900 באט לאדם), חבילה נוספת היא כרטיס+איסוף מהמלון תמורת מחיר לא רב תוכלו לקבל שאטלים הלוך וחזור מהמלון ועד למתחם הפארק.
אתר רשמי (בגרסה האנגלית)http://www.phuket-fantasea.com/eng/index.php

 

הוסף תגובה