פארק סיאם, בנגקוק

פארק סיאם, בנגקוק

פארק סיאם (Siam Park City) הוא פארק מים ענקי הנמצא בפאתי בנגקוק, בירת תאילנד. הפארק ממוקם כ- 40 ק"מ ממרכז בנגקוק וניתן להגיע אליו די בקלות באמצעות מוניות (הרכבת העילית אינה מגיעה לאזור זה). הפארק הוא אטרקציה נפלאה לילדים ולכל המשפחה והוא בדיוק החוויה שהילדים שלכם רוצים לעבור במהלך טיול החלומות לתאילנד.

מדובר על פארק מים מרהיב המשלב בתוכו מגוון אטרקציות חלקן רטובות וחלקן קצת פחות. יש כאן שפע של בריכות, מגלשות מים מכל הסוגים והמינים, מתקנים משפריצי מים, בריכות גלים, גן בוטאני, גן משחקים מרהיב, ואפילו מיני ספארי קטן עם בעלי חיים לטובת הילדים. אך אין ספק שגולת הכותרת של הפארק הוא אטרקציות המים המרהיבות שבו. שתיים מהאטרקציות הרטובות: בריכת הגלים ומגלשת המים האימתנית Speed Slide אף זכו לתואר הבריכה הגדולה ביותר והמגלשה המהירה ביותר בספר השיאים של גינס, ואתם ללא ספק לא רוצים לפספס טעימה מאותן חוויות. בעוד בריכת הגלים היא חוויה אדירה ונעימה לכולם, מגלשת ה-Speed Slide היא בפירוש לאמיצים בלבד, היא מטיסה את הגולשים בה במהירות אדירה ועוד לפני שהספיקו להתרגל לרעיון של גלישה מהירה בשיפוע מפחיד הם כבר אחרי הטראומה.

פארק סיאם הוא שילוב מנצח בין פארק מים, לונה פארק, ספארי ועוד שלל אטרקציות שתקצר היריעה מלפרט אותן. יש כאן המון מה לעשות ולא תצטערו על שהגעתם לכאן. מקטנים ועד גדולים יוכלו למצוא את עצמם נהנים עד בלי די! (וכמובן לא לשכוח להביא בגדי ים…)

אם אתם מתכננים להגיע לאזור של פארק סיאם, מומלץ לשריין לעצמכם יום שלם לצורך החוויה (אל תדאגו גם אחרי יום שלם הילדים לא ירצו לצאת מהבריכה). בחרו לעצמכם יום חם במיוחד, זהו בהחלט המקום המושלם להיות בו כאשר בנגקוק רותחת מטמפרטורות גבוהות בשיאה של עונת הקיץ.

פארק סיאם – מידע שימושי

שעות פתיחה: פתוח מידי יום בין השעות 10:00-18:00 (מומלץ להגיע באמצע השבוע מאחר וסופי השבוע עמוסים במיוחד הן בתיירות פנים והן בתיירות חוץ וההמתנה בתורים עשויה להיות מעיקה במיוחד בימים אלו).
כרטיסי כניסה:
o ילדים מתחת לגובה מטר נכנסים בחינם
o ילדים מתחת לגובה 1.30 מ' משלמים 100 באט (כמות האטרקציות שאותן יוכלו לעשות מוגבלת)
o כרטיס כניסה לפארק המים+ עולם המשפחה ועולם הפנטזיה: 300 באט
o כרטיס לכל האטרקציות- 900 באט.
דרכי הגעה: הכוונה מדויקת לבאים ברכבים פרטיים שכורים מומלץ לקרוא באתר הפארק. בתחבורה ציבורית ניתן להגיע באמצעות אוטובוסים מספר: 60,71,96,115 היוצאים מבנגקוק.
אתר אינטרנט רשמי (גרסה אנגלית): http://www.siamparkcity.com/en/home.php
 

 

הוסף תגובה