פארק לגולנד, קליפורניה

פארק לגולנד, קליפורניה

פארק לגולנד (Legoland) הממוקם ליד העיר Carlsbad בדרך שבין לוס אנג'לס לסן דייגו (מרחק של כ-30 דקות נסיעה מסן דייגו). הפארק הוא למעשה שילוב שבין שני פארקים שרובם ככולם מושתתים על טהרת המשחק המופלא של אבני הלגו אותו אין ילד בעולם שלא מכיר ולא אוהב לשחק ולבנות. לגולנד הוא למעשה שילוב שבין פארק שעשועים לבין פארק מים (הפתוח בעיקר בעונת הקיץ).

פארק השעשועים של לגולנד מכיל למעלה מ-60 מתקנים ומופעים שונים המתאימים בעיקר לקטנטנים בין הגילאים 3-10. הפארק כולו בנוי מלגו (באמת!) יש כאן מבנים ענקיים בדמות בעלי חיים, דמויות, אנשים, מבנים שלמים, דגמי מכוניות ועוד שכולם בנויים מאבני לגו (אם אתם סקרנים באמת לצד כל אחת מהדמויות תוכלו לגלות כמה אבני לגו לקחו וכמה זמן על מנת להשלים את הדגם). יש כאן מתקנים שונים של מטוסים, מכוניות מתנגשות, סירות, רכבות הרים, קיר טיפוס ועוד! כל המתקנים מותאמים בעיקר לגיל הרך, ועל כן המקום הוא בהחלט אולטימטיבי בעבור משפחות עם ילדים צעירים שיגלו את הפארק ויחוו כאן חוויות רב חושיות נהדרות.

המתחם שיתאים יותר למבוגרים בגולנד הוא אזור ה-Mini Land שם למעשה אדריכלי הלגו של הפארק עיצבו דגמים מוקטנים ומרהיבים יש לומר של המבנים המפורסמים ביותר בכל ארצות הברית (משהו בסגנון של "מיני ישראל" בלטרון). תוכלו לראות בתוך המתחם הגדול דגמים של הבית הלבן וגבעת הקפיטול בוושינגטון, גורדי השחקים ופסל החירות של ניו יורק, שדרת הכוכבים של הוליווד, גשר הזהב של סן פרנסיסקו ונקודות העניין המרכזיות בעיר, המלונות המפורסמים של לאס ווגאס ועוד. הדגמים מתוכננים ומעוצבים בקפידה ומעניין מאוד לראותם. ליד מתחם המינילנד, תוכלו לבקר גם ב"שביל התהילה" בו תוכלו לראות דיוקנים של מפורסמים שונים מהעולם (פוליטיקאים, אנשי קולנוע ותרבות, אומנים ועוד) אשר הפסלים שלהם מעוצבים אף הם מלגו. בין הפסלים תוכלו לפגוש את צ'רצ'יל, מרלין מונרו, וושינגטון, אלביס פרסלי, המלכה אליזבת' ועוד רבים וטובים.

במתחם פארק המים של לגולנד (שאגב מצריך תשלום נוסף והוא למעשה "תת-פארק" עם כניסה נפרדת מתוך פארק לגולנד המרכזי) תוכלו ליהנות משלל אטרקציות רטובות כמו מגלשות מים, בריכות שונות, בריכות גלים ועוד אטרקציות שלא יותירו אתכם יבשים ולו לרגע אחד! כמובן שמומלץ להצטייד בבגדי ים ולהגיע ביום שבו השמש זורחת. אטרקציה נוספת המסתעפת מתוך פארק הלגולנד המרכזי הוא האקווריום Sea Life שגם אליו יש לקנות כרטיס נפרד. האקווריום הוא אטרקציה יחסית חדשה בלגולנד והוא מזמין את המבקרים לצפות בחיות תת מימיות שונות מבעד לחלונות זכוכית. החוויה חביבה בייחוד למי שלא ראה אקווריומים מקבילים כאלו בשאר קליפורניה או בעולם כולו. מאחר ומרכז העיסוק בפארק הוא לא האקווריום אלא הלגו אטרקציה זו נותרת מלהיבה באופן בינוני בלבד.

הערה חשובה: על אף (ואולי בניגוד) למחירים הגבוהים שהפארק גובה עבור כניסה למבוגרים, האטרקציות המתאימות למבוגרים מצומצמות ביותר! על כן שימו לב שאם אתם מגיעים משפחה עם ילדים קטנים ייתכן ואף הגיוני שהחוויה בעבורכם תהיה מהנה, אך אם עברתם את גיל 13 ייתכן שהמחיר הגבוה שאותו דורשים עבור הכניסה לפארק לא יצדיק את החוויות שתוכלו לחוות בו. מומלץ לקחת זאת בחשבון.

לגלונד – מידע שימושי

שעות פתיחה: שעות הפתיחה מתנות בין הפארקים השונים, מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט הרשמי. ככלל שעות הפתיחה הן בין 10:00-17:00.
מחירי כניסה:
o פארק לגולנד- 69$ למבוגר (מעל גיל 13), 59$ לילד ופנסיונר (גילאים 3-12 ומעל 60)
o פארק המים- 81$ למבוגר (מעל גיל 13), 71$ לילד ופנסיונר (גילאים 3-12 ומעל 60)
o אקווריום Sea Lide- 20$ למבוגר (מעל גיל 13), 13$ לילד (3-12) ו-17$ לפנסיונר
o כרטיס משולב (שלושת האטרקציות)- 89$ למבוגר (מעל גיל 13) ו-79$ לילד ופנסיונר.
מבצעים: מומלץ לחפש קופונים והנחות המספקים עד 10$ הנחה לכרטיס. בתי המלון בסביבה (כולל לוס אנג'לס, אנהיים וסן דייגו) מחלקים פרסומות לפארק הכוללות הנחות. בנוסף לחברי מועדון AAA ישנה הנחה משמעותית על כרטיסי הכניסה.
דרכי הגעה: יש לנסוע על הכביש המהיר מספר 5 (Highway 5) שמחבר בין לוס אנג'לס לבין סן דייגו ולצאת במחלף Cannon Road East משם ניתן לעקוב אחר השילוט הברור לכיוון Legoland.

 

הוסף תגובה