פארק השעשועים "חוות נוטס ברי", קליפורניה

פארק השעשועים "חוות נוטס ברי", קליפורניה

פארק חוות נוטס ברי – מידע כללי
קצת מדהים לחשוב אבל עד לפני מספר עשורים היה השטח העצום שעליו נמצא היום הפארק המצליח היה שדה ענק שהיה מקור ההכנסה המרכזי של משפחת נוטס וגודלו בו פירות יער לשיווק ולתצרוכת עצמית. לימים הוסב שדרה פירות היער לגן שעשועים ועיר רפאים בסגנון המערב הפרוע עד שמצאה את עצמה חוות פירות היער של משפחת נוטס במצבה הנוכחי- פארק שעשועים מרהיב ומגניב הממוקם לא הרחק מלוס אנג'לס ומהווה פארק בסגנון המערב הפרוע עמוס במתקנים מגניבים, מפחידים ומלאי השראה הסובבים כולם את סיפורי המערב הפרוע, סיפורי עמקי הרפאים מהאגדות והעולם הנושן של תחילת המאה ה-20. רק בפארק נוטס ברי תוכלו למצוא רכבות קיטור, קאובויז אמיתיים הנלחמים בדו-קרב כמיטב המסורת כאשר הם יוצאים מהסלון או הפאב שמצוי בלב העיירה הציורית (כן, כן אלו עם הדלתות המתנפנפות מהעץ) וקופצים מידי פעם לשדוד איזה בנק באופן מסורתי.

פארק נוטס ברי, הוא בעל טעם של פעם ועם זאת מצליח להישאר מעודכן מעין כמותו. עם מעל 40 מתקנים ואטרקציות חדישים ומודרניים שרק מעוצבים בסגנון רטרו על פי הסיפורים מהמערב הפרוע נטעת בלב המבקרים התחושה שבאמת משאירים את עולמנו המודרני מחוץ לשערי הפארק ועוברים לחיות בעולם של בוקרים, רוחות רפאים וקרבות פנים מול פנים עם אקדחים שלופים.

פארק נוטס ברי ממוקם לא הרחק מדיסנילנד קליפורניה המפורסם (כ-6 ק"מ בלבד לכיוון צפון מערב), אך הוא מהווה מקום מפלט מהנה לאלו שכבר שבעו מהפארקים של דיסני ורוצים כעת לטעום מהעולם האחר, מלא ההרפתקאות שלמשפחת נוטס יש להציע. בעוד הפארקים של דיסני בנויים כולם על טהרת מיקי מאוס ודונלדאק, גיבורו של פארק נוטס ברי הוא הכלב סנופי החביב והאהוב. תוכלו למצוא כאן עולם שלם לילדים המבוסס על הרפתקאותיו של סנופי וצ'ארלי בעליו. בנוסף תוכלו למצוא בפארק נוטס ברי רכבות הרים, אטרקציות מפחידות ומבהילות במיוחד ולא מעט מופעי פעלולים ומופעי ראווה כמיטב המסורת בפארקים מסוג זה, והכל במחיר שווה נפש (או לפחות זול בהרבה ממחירי תעשיית דיסני היקרה).

פארק נוטס ברי- אטרקציות מרכזיות
• מתחם "עיירת הרפאים" (Ghost Town)– מתחם עיירת הרפאים מחזיר את המבקרים בו על ימיהם העליזים של הבוקרים והתושבים של המערב הפרוע בשלהי המאה ה-19. סיפורים על רוחות רפאים שאופפות מבנים נטושים, בוקרים שיוצאים למלחמות זה בזה עם אקדחים שלופים, מחפשי זהב ושודדים ועוד. כל הסיפורים שזורים במגוון מתקנים המגוללים את הסיפור- רכבות הרים בסגנון רכבות מכרות פחם ומכרות זהב נושנות, מופעי פעלולים כמיטב מופעי הפעלולים בסגנון המערב הפרוע, מופעי ריקודי קאן קאן עליזים בפאבים ובארים המעוצבים ברוח התקופה ועוד. האטרקציה המומלצת במתחם עיר הרפאים היא ללא ספק רכבת המכרות GhostRider שהיא רכבת מודרנית עם טעם של פעם. הרכבת מעוצבת בסגנון של רכבת מכרות בה הנוסעים יושבים במעין עגלות פחם ועוברים שלל חוויות ביניהן נסיעה מהירה, נפילות מגובה רב וטיפוס לגבהים אדירים. הרכבת נחשבת לאחת הארוכות בפארקים בארצות הברית ומספקת חוויה ממושכת ומגניבה למשך דקות ארוכות של חווית אקסטרים.
• מתחם "סנופי קמפ" (Snoopy Camp)– המחנה של סנופי, גיבור הילדים האהוב הוא המתחם חביב ביותר עבור קטנטנים שיריות ורכבות הרים אינם חלק ממנת הריגושים היומית שלהם. סנופי הכלב הלבן והחביב וחבורתו והעומד בראשה חברו הטוב צ'ארלי בראון הם גיבורי המחנה. בואו לגלות את מגוון הרפתקאותיהם, לפגוש בבובות של סנופי בגודל אנושי וליהנות ממגוון אטרקציות חביבות ולא מפחידות במיוחד למבקרים הצעירים יותר בפארק.
• מתחם ה"פייסטה" (Fiesta village)– המתחם המקסיקני של פארק נוטס ברי מעוצב בקפידה על פי מיטב המסורת המקסיקנית וטומן בחובו המון מסעדות טובות, אוכל נהדר בסגנון מקסיקני חריף וכמובן גם מתקנים ואטרקציות ברוח התקופה והתרבות. תוכלו למצוא כאן מתקנים בסגנון אינדיאני, רכבות הרים ושלל הרפתקאות בעקבות החיים הילידיים של השבטים האינדיאנים שחיו באזור החוף המערבי בטרם הגיע לכאן האדם הלבן ושם קץ לחגיגה השבטית. במתחם הפיאסטה תוכלו ליהנות מרכבת ההרים Montezooma`s Revenge- שנחשבת לאחת המגניבות בפארק- במהלך נסיעתה היא עוברת מרחקים רבים במהירות שיא ומטפסת במעלה שיפוע חד במיוחד, כמעט מאונך לקרקע ולבסוף מפיל את נוסעיו במהירות רבה לקרקע כאשר הם בגבם לכיוון הנפילה!
• מתחם "הטיילת" (The Boardwalk)– זהו מתחם שמוקדש כולו לעולם המודרני יותר של החיים בחוף המערבי לאחר הגעתו של האדם הלבן. המתקנים של מתחם הטיילת הם ללא ספק מהמפחידים ביותר בפארק ומיועדים בעיקר לחובבי האקסטרים מביניכם. אלו שאם המתקן לא עושה לופים באוויר ומעיף אתכם לגבהים אדירים וכמעט ששוכח לתפוס לא מרגישים את "הכיף". במתחם הטיילת תוכלו למצוא רכבות הרים אדירות, אטרקציות מסמרות שיער ומפחידות ביותר. במתחם הטיילת תוכלו ליהנות מרכבת ההרים Xcelerator שיש הטוענים שהיא המגניבה ביותר בכל רחבי הפארק. מדובר על רכבת אדירה ששועטת בקצב ובמהירות אדירה של עד 130 קמ"ש ובמהלך מסלולה צולחת מסלול מכשולים אדיר של מגוון לופים והכול בקצב מסחרר שיותיר אתכם המומים זמן רב גם בסיום הסיבוב.
• רכבת ההרים "קליע הכסף" (Silver Bullet)– כנראה גולת הכותרת מבין כל מתקני הפארק, הרכבת המפחידה ביותר שנחשבת "פסגת הפחד" בעבור המבקרים הרבים שעטים עליה חדורי מוטיבציה ונאלצים לעמוד שעות רבות בתור (זו גם הסיבה שבגינה מומלץ להגיע ולתפוס מקום טוב בתור לפני שעות העומס). הרכבת מדמה חוויה של "קליע" הנורה מאקדח במהירות עצומה. היושבים על הרכבת רתומים ברתמה מיוחדת שמותירה אותם ישובים בעוד רגליהם מתנופפות באוויר חופשיות לא אחיזה. הנסיעה ברכבת אורכת בסך הכל 2.5 דקות במהלכן תשלימו שלל לופים, סיבובים ונסיעה אדירה שתדמה בעבורכם את התחושה שהרקע באמת נוריתם מתוך קנה אקדח ואתם בדרככם אל המטרה. לאמיצים בלבד!

פארק נוטס ברי – מידע שימושי
שעות פתיחה: הפארק נפתח בכל בוקר בשעה 10:00. שעת הסגירה שונה בכל יום ואף משתנה בהתאם לאירועים ייחודיים המתקיימים בפארק מידי יום. על פי רוב הסגירה היא בשעות אחר הצהריים המאוחרות.
כרטיסי כניסה: כרטיסי כניסה לפארק ניתן לקנות הן בקופות הפארק והן באמצעות אתר האינטרנט של הפארק. הקנייה באמצעות אתר האינטרנט תחסוך לכם המתנה רבה בתורים הארוכים המשתרכים בקופות הפארק כמו גם תחסוך לכם כסף רב בזכותה מבצעים והמחירים הזולים בהרבה המוצעים לרוכשים כרטיסים מראש באינטרנט.
דרכי הגעה: הפארק ממוקם בסמוך לעיר Buena Park שאף היא בנויה כולה כעיר מהמערב הפרוע. תוכלו להגיע לאזור באמצעות נסיעה מערבה על כביש 91 ובהתאם לשילוט המתאים. קווי אוטובוס מגיעים לפארק מהערים הסמוכות לאורך כל שעות היום.

 

הוסף תגובה