פארק הספארי של נמואנג, קו-סמוי (תאילנד)

פארק הספארי של נמואנג, קו-סמוי (תאילנד)

מתחם פארק הספארי של נמואנג (Namuang Safari Park), הוא ללא ספק אטרקציה חביבה ונחמדה בעיקר עבור משפחות עם ילדים המבקרים באזור קו-סמוי בחלק האיים הדרומי של תאילנד. המתחם הסגור של הפארק נמצא סמוך לאתר מפלי נמואנג (Namuang Falls) הממוקם בדרום קו-סמוי ומהווה אטרקציה תיירותית בפני עצמה (מומלץ להגיע ולבקר גם במפלים עצמם, אך פארק הספארי ממוקם בסמוך להם ואינו כולל את המפלים עצמם בשטחו).

מתחם פארק הספארי מציע מגוון אטרקציות לילדים בנוסח תאילנד. תוכלו ליהנות כאן ממופעים של בעלי חיים שונים: מופעי פילים, מופעי תנינים, מופעי פעלולים של קופים, מופעי לוחמה בנחשים ארסיים וגם לבצע טיולים אתגריים וכיפיים לתוך מתחם הג'ונגלים הסמוך. האתר מציע טיולי פילים בני חצי שעה עד שעה, טיולים רגליים בשבילים מסומנים וגם אפילו מסלול אומגה חביב לצעירים. למבוגרים וההרפתקנים מביניכם לא מומלץ לתלות תקוות גבוהות במתחם האומגות של פארק הספארי של נמואנג, זהו מתחם אומגות קטן וצנוע, ומיועד בעיקר לילדים. לעומת האומגות מסלול טיולי הפילים והטיול ג'יפים בג'ונגלים חביבים מאוד (שוב לא כתחליף לטיול ג'יפים מסעיר ופראי, אלא בעיקר בתור חוויה ואטרקציה לילדים).

ממתחם פארק הספארי של נמואנג יוצאים גם טיולים מאורגנים לאזור מפלי נמואנג הסמוך. את ההגעה למפל מספר 1 ניתן לעשות באופן עצמאי מאחר והרכב יכול להגיע ממש עד למפל עצמו, המפל השני (מפל מספר 2) מצריך הליכה רגלית של כחצי שעה. אומנם גם את המסלול הזה ניתן לעשות באופן עצמאי, אך אם אתם מעוניינים במדריך שייקח אתכם לשם, אנשי הפארק כמובן ישמחו להצטרף אליכם (תמורת תשלום סמלי) ולהדריך אתכם כל הדרך אל המפלים (כך או כך, מומלץ להגיע ולבקר גם במפלים עצמם).

הפעילויות הרבות שמציע פארק הספארי של נמואנג מוצגות בפירוט (כולל תמונות) באתר האינטרנט הרשמי של הפארק (מצורף למטה). באופן כללי האטרקציות מתחלקות לאטרקציות סטטיות בתוך הפארק (כמו צפייה במופעים) ואטרקציות דינאמיות הכוללות יציאה מעבר לתחומי הפארק וחווית חוויות אקסטרים כמו טיולי ג'יפים, טיולי פילים, מסלולי הליכה וכד'. במקום יש גם גן חיות חביב וקטן עם חיות תאילנדיות מסורתיות (תוכלו להצטלם כאן עם נחשים, תנינים קטנים, נמרים וכד'). יחד עם זאת אין מדובר במקום הטוב ביותר להצטלם עם נמרים וטיגרסים. מדובר במקום מאוד ממוסחר והמוני, ניתן לחוות חוויות ליטוף אותנטיות הרבה יותר באזור צפון תאילנד (באתרים באזור צ'אנג מאי).

פארק הספארי של נמואנג- מידע שימושי:

כתובת: בסמוך למפל נמואנג מספר 2, אזור דרום האי קו-סמוי (מרחק של כ-30 דקות נסיעה משדה התעופה בעיר). waterfall 2 (80 m. Hight) 25/11 M.2 Namuang, Koh Samui, Thailand.
שעות פתיחה: האתר פתוח מידי יום משעה 10:00 בבוקר ועד שעות אחה"צ.
הסעות: ניתן ליצור קשר עם מזכירות האתר בטלפון: 077-424-098, 077-424-663, והם טוענים שיהיו מוכנים גם לבוא ולאסוף אתכם מבית המלון שלכם בשאטל מיוחד עד לפארק ולהחזיר אתכם בתום יום הבילוי (תמורת תשלום כמובן).
מחירי כניסה: התשלום אינו גלובאלי לכניסה לפארק אלא לפי האטרקציות שתהיו מעוניינים לעשות. ניתן לרכוש חבילה משולבת לכמה אטרקציות (במחיל מוזל יותר). המחירים נעים בין 300-1000 באט בהתאם לאטרקציות השונות.
אתר רשמי: http://namuangsafarisamui.com

 

 

הוסף תגובה