פארק אירופה, גרמניה

פארק אירופה, גרמניה

פארק אירופה (Europa Park) הוא פארק שעשועים רחב ידיים ומרהיב הממוקם בשטחה של גרמניה בסמוך למשולש הגבולות גרמניה-צרפת-שוויץ. הפארק ממוקם לא הרחק מהעיר פרייבורג (Freiburg) בדרום מערב גרמניה.

על אף היותו אחד הפארקים הגדולים והמרהיבים באירופה, לא רבים הישראלים שנחשפים לפארק והוא עדיין לא "נכבש" על ידינו- התיירים הישראלים. הפארק כשמו כן הוא- מנסה להוות מעין "מיני אירופה" באזור קסום המוקף בנוף נפלא של אירופה הקסומה באזור דרום גרמניה. הפארק מחולק למספר חלקים כמספר מדינות אירופה, כאשר לכל מדינה מתחם ייחודי משלה אשר מנסה להוות העתק נאמן למקור של התרבות, המאפיינים, האטרקציות, והמונומטים הייחודיים מכל מדינה: כך תוכלו כמובן לראות את הקולוסאום של איטליה, האקרופוליס של יוון, מגדל אייפל, שעון הביג בן ואחרים. כל אלו מהווים רק "תפאורה" לדבר האמיתי- מתקני שעשועים נפלאים ואימתניים המאיימים להפוך להיות הדבר הגדול הבא באירופה!

על אף אחיו המפורסמים יותר כמו דיסנילנד פריז, אפטלינג, אסטריקס ואחרים, פארק אירופה מכיל לא מעט רכבות הרים מגניבות או מזעזעות (תלוי את מי שאולים). במתחם רוסיה תוכלו לחוות חוויה של נסיעה ברכבת מושלגת מלאה בלבן סביבה המתפתלת בתוך תפאורה מרהיבה של הרים מושלגים, בפורטוגל לצנוח בתהומות אדירים עם רכבת שטסה במהירות טיל, ובצרפת ליפול מגובה של כמה עשרות מטרים בזווית של כמעט 90 מעלות היישר להמשך המסילה של הרכבת הדוהרת. המתקנים בפארק אירופה יטלטלו אתכם, לא יתנו לכם מנוח ויקפיצו את האדרנלין לגבהים חדשים.

לצד המתקנים המפחידים, אלו שיותירו אתכם ההורים עם טראומה לעל החיים ואת הילדים עם טעם בלתי פוסק לעוד אתגרים, ישנם גם לא מעט מתקנים "רגועים" יותר ובעלי אופי קלאסי. תוכלו ליהנות משיט נעים על הנהר (הטבעי) הזורם ממש בלב הפארק, ליהנות ממתקנים לא מפחידים של קרוסלות חביבות או מתקני "סיור" בסגנון המתקנים היפים של היורו דיסני בפריז.

המאפיין הייחודי הנוסף הקשור לעיצוב של פארק אירופה הוא האלמנט התרבותי המשלים את המתקנים. בכל מתחם של מדינה תוכלו ליהנות גם מאוכל מקומי: כך תאכלו לאכול ספגטי באיטליה, קרואסונים בצרפת, ליהנות מישיבה על טברנה מסורתית ביוון ועוד. ה"תפאורה" המוקפדת תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר משווים למקום אווירה קסומה והרגשה של השקעה שבלתי ניתנת להעברה במילים.

הפארק עצום מימדים, רבים המטיילים שלא מצליחים לגמוע את כל המתקנים ביום אחד ולכן נשארים במקום יומיים ואף שלושה (לשמחתם של הילדים כמובן). הפארק מודע לעניין ולכן עושה "דילים" עבור כניסות דו ותלת יומיות. ככל שתפרגנו לעצמכם יותר ימים בפארק תוכלו כמובן ליהנות ממתחמים רבים יותר ומהאטרקציות שלפארק יש להציע. לצד המתקנים, והמסעדות תוכלו גם לבקר בהופעות הרבות הנערכות מידי יום ברחבי הפארק: יש כאן מופעי קרקס, מופעי קסמים, מופעי אקרובאטיקה ופעלולים לצד קרבות גלדיאטורים ומחוות לעולם המערב הפרוע וסרטי המאפיה.

במתחם פארק אירופה יש גם מספר מלונות המאפשרים לתיירים שבוחרים להקדיש יותר מיום לביקור בפארק להישאר במתחם הקסום ולא להתרחק ממנו מרחק רב מידי. המלונות כמובן ברוח הפארק כולו בעלי הקפדה עצומה על פרטים ועיצוב מלבב. הילדים ייהנו מאוד מהלינה במלונות פארק אירופה שיודעים בצורה המקצועית ביותר להמשיך את החוויה עבורכם ולאפשר לכם להמשיך ולחלום את החלום.

פארק אירופה – מידע שימושי

שעות פתיחה: בין החודשים אפריל-נובמבר (עונת הקיץ) הפארק פתוח בשעות 09:00-18:00. בעונת החורף הפארק סגור.

מחירי כניסה: מבוגר 36 יורו, ילד (4-11) 32 יורו, ילדים מתחת לגיל 4- חינם!

מחירי כניסה דויומיים: מבוגר 67 יורו, ילד 59.50 יורו.

מבצעי יומולדת: לילדים בין הגילאים 4-12 שיגיעו לחגוג יומולדת בפארק אירופה תינתן כניסה חינם! (הדבר מותנה בהצגת תעודת רשמית בה מופיע תאריך הלידה).

דרכי הגעה ברכב: מצפון- נסיעה על כביש A5 לכיוון באזל יש לצאת ביציאה Rust 57B מדרום- נסיעה על כביש A5 לכיוון פרנקפורט, יש לצאת ביציאה Rust 57B.

אתר אינטרנט: http://www.europapark.de/

 

הוסף תגובה