עולם השוקולד של הרשי, פילדלפיה – Hershey's Chocolate World

עולם השוקולד של הרשי, פילדלפיה – Hershey's Chocolate World

ממש כמו בשירו של יונתן גפן על מפעל השוקולדים של "עלית" ("בסוף רמת גן יש מקום מיוחד שם אפשר לעמוד ולהריח שוקולד…") גם בעיירה המנומנמת הרשי (Hershey) הממוקמת במטרופולין של פילדלפיה במדינת פנסילבניה ארצות הברית אפשר לעמוד ולהריח שוקולד.

עולם השוקולד של הרשי – מידע כללי
השוקולד של הרשי הוא השוקולד האהוב והנמכר ביותר בארצות הברית. מדובר במפעל שוקולדים כפרי וקטן שהחל לשווק שוקולדים כבר לפני עשרות בשנים. השוקולד המפורסם של הרשי שווק לכל ארצות הברית וזכה לתשומת לב רבה כאשר נבחר להיות השוקולד שהושם במנות הקרב של הלוחמים בצבא ארצות הברית במלחמות העולם ובמלחמות וייטנאם על מנת להרים להם את המורל ועל מנת להוות "פצצת אנרגיה" לחיילים הלוחמים. השוקולד של הרשי זכה לאהבת הקהל האמריקאי שדרש אותו במגוון סוגים וסגנונות. המפעל שהחל לגדול מיתג את העיירה המנומנמת הרשי כעיירה של שוקולד. אם בישראל היה צריך להרחיק ל"סוף רמת גן" בהרשי הכול בנוי על טהרת השוקולד.

כיום המפעל כבר פרש כנפיים ויצא הרחק מהעיירה, אך הרשי נותרה כמקום מולדתו של השוקולד האהוב, והמקומיים שהבינו את הפוטנציאל התיירותי העצום שגלום במותג החלו לבנות את עיירת השוקולד הראשונה ובליבה: "עולם השוקולד של הרשי" בו ניתן לחזות בתהליך הייצור של השוקולד בדרך חווייתית, אמריקאית וממוסחרת להחריד להנאתם של המוני התיירים הפוקדים את עולם השוקולד של הרשי מידי יום.

העיירה כולה מעוצבת בקפידה ממש כארץ השוקולד. הספסלים נראים בצורת טבלאות שוקולד, פנסי הרחוב מעוצבים בצורת נשיקות השוקולד המפורסמות של הרשי ואפילו הריח באוויר הוא ריח של שוקולד!

עולם השוקולד של הרשי – מה לראות ומה לעשות?
בעולם השוקולד של הרשי מעבר להיותו כשמו: "עולם של שוקולד" יש המון פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה.

המסע לארץ השוקולד– סיור ייחודי בגנון מתקן של דיסנילנד המתאר את תהליך הכנת השוקולד מקנה הקקאו הנקטף ביערות הגשם ועד המכונות המייצרות את השוקולד באופן מודרני והמוני. את הסיור עורכים במעין קרוניות שוקולד המסיעות את המבקרים בין שלל מוצגים ומייצגים נעים. תוכלו לעקוב אחר תהליך היצור, להתרשם מפס הייצור לייצור שוקולד המוני ולחוות חוויה כלל חושית כולל חוש הטעם הבא על סיפוקו בחנות המפעל הענקית בתום הסיור.

סדנאות ליצירת שוקולד– במפעל עצמו מתקיימות סדנאות יצירה לילדים המאפשרות להם להתנסות בהכנת מגוון סוגי שוקולד אמיתיים של הרשי. הילדים מעצבים בעצמם את השוקולדים בתבניות מיוחדות, מכינים את הפרלינים בטבלאות ועוטפים את השוקולד לפי טעמם ורצונם. הסדנאות זוכות לפופולאריות רבה בקרב הילדים ומספקות שעות של הנאה למבקרים הצעירים שבחבורה.

חנות המפעל של הרשי– חנות המפעל של הרשי כשמה כן היא- "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" של מוצרי שוקולד מכל הסוגים והמינים. מעבר לשוקולד המצוין של הרשי הידוע בכל העולם ניתן למצוא כאן מוצרים שונים מעוצבים בשוקולד- ספלים, סכו"ם, צלחות, רהיטים ועוד. ניתן לקנות מזכרות מיוחדות מחנות המפעל וחולצות עם הלוגו של המקום. אין ספק שגם החסכנים ביניכם לא יוותרו אדישים ויהיו חייבים לרכוש איזו מזכרת מתוקה או שתיים.

המופע הגדול של הרשי (סרט תלת-ממד)– סרט תלת ממדי מרהיב וחדש המגולל את סיפורה של תעשיית השוקולד של הרשי. הסרטון מתלווה לפס היצור ומאפשר לצופים לטעום במקצת מחוויות הכנת השוקולד באמצעות טכנולוגיית תלת ממד מרהיבה להנאתם של כל המשפחה.

מוזיאון השוקולד- המוזיאון המגולל את ההיסטוריה של העיירה המנומנמת המצוי כמה מפתיע ב"שדרות השוקולד". המוזיאון מספר את ראשית ימיה של תעשיית השוקולד שהחלה את ימיה בתור מפעל צנוע שהפך מזמן לטירוף אמריקאי ובינלאומי של תעשיית שוקולד משגשגת.

 



הוסף תגובה