עולם הפרפרים והחרקים של פוקט, תאילנד

עולם הפרפרים והחרקים של פוקט, תאילנד

עולם החרקים והפרפרים של פוקט (Phuket Butterfly Garden & Insect world) הוא מתחם מרהיב המתאים לביקור של משפחות הנמצא לא הרחק מחוק פטפונג על האי פוקט, אחד מהאיים המתוירים והגדולים ביותר בדרום תאילנד. כשמו כן הוא- עולם הפרפרים מכיל מתחם ענק של גנים טרופיים בהם גדלים באין מפריע המוני פרפרים וחרקים מרהיבים (לא ג'וקים..) משלל מינים סוגים צבעים וגוונים. מנהלי המקום טוענים שבמתחם יש לא פחות מכמה עשרות סוגים של פרפרים וככמה אלפי פרפרים החיים במתחם ועפים מעל ראשיהם של התיירים הרבים המבקרים במקום.

המתחם מעוצב בצורה מאוד יפה וחדשנית, ועל אף שכמובן הוא מגודר על מנת שהפרפרים לא יוכלו לחמוק ממנו אל האוויר הפתוח יש כאן הזדמנות נפלאה לטייל בחופשיות בגנים הטרופיים הללו וליהנות מהאווירה הנפלאה של החיים בלב אווירה הרמונית של הפרפרים הנפלאים הללו העוטפים אותך ועפים סביבך מכל עבר.

נוסף לחוויה הנפלאה של שיטוט בינות הפרפרים המתחם מציע גם אזור לימודי ומחקרי בו ניתן ללמוד ולהתרשם מגלגל החיים של הפרפרים ומיני חרקים שונים באופן שמעולם לא ראיתם וחוויתם. כולנו יודעים שיש זחל שהופך לגולם ובסוף נוצר הפרפר, אך כאן יש אפשרות לראות את כל השלבים הללו בזמן אמת. התצוגה במתחם מציגה את כל מחזור החיים של הפרפר בזמן אמת, ניתן לראות את הזחלים, את מלאכת תוויית הקורים שמהם ייווצר הגולם, הזמן שבו הפרפרים בתוך הגולם ואם יתמזל מזלכם אז גם את זמן בקיעתו של הגולם והפיכתו לפרפר של ממש!

הביקור מתאים לילדים בכל הגילאים, כל אחד יוכל להתחבר לאטרקציה ברמתו שלו, אך אין ספק שגם הצעירים וגם המבוגרים לא יוכלו להישאר אדישים נוכח המחזה המרהיב של טיול בגן עם פרפרים צבעוניים מרהיבים מכל עבר, ממש לא כדאי לפספס!

עולם הפרפרים והחרקים – מידע שימושי
כתובת– 71/6, M.5, Soi Paneung Yaowarat Road, T. Rassada A.Muang, Phuket 83000 Thailand
מיקום ודרכי הגעה– מתחם עולם הפרפרים ממוקם לא הרחק מן העיירה Rassada. ניתן להגיע למקום יחסית בקלות באמצעות רכב שכור/מונית. בנוסף אם תרצו תוכלו לרכוש כרטיסים לאתר ועם תוספת של כ-50 באט לכרטיס אפילו תגיע הסעה לאסוף אתכם ממש מפתח בית המלון.
כרטיסי כניסה– מבוגר 300 באט, ילדים (בגילאים 4-10) 150 באט.
שעות פתיחה: האתר פתוח מידי יום בין השעות 09:00-17:00
אתר אינטרנט רשמי (גרסה אנגלית)- http://www.phuketbutterfly.com

 

הוסף תגובה