עולם הים – אורלנדו, סאן דייגו, סאן אנטוניו, ארצות הברית

עולם הים – אורלנדו, סאן דייגו, סאן אנטוניו, ארצות הברית

עולם הים (Sea World) הם סדרת פארקי מים הפרושים בשלוש ערים מרכזיות בארצות הברית אורלנדו שבמדינת פלורידה (בחוף המזרחי), סאן דייגו שבמדינת קליפורניה (בחוף המערבי) וסאן אנטוניו שבמדינת טקסס (דרום ארצות הברית). הפארקים משלבים מגוון אטרקציות של גן חיות ימי, תצוגות של בעלי חיים ימיים באקווריומים מרהיבים כמו דולפינים, אריות ים, כלבי ים, כרישים ואפילו לווייתנים לצד מופעי ראווה של בעלי החיים הללו שקופצים, שוחים ומשפריצים מים לכל עבר לקול תשואותיהם הרמות של קהל הצופים. בחלקם האחר של הפארקים של "עולם המים" ישנם מגוון מתקנים ואטרקציות שהם מעין ייצור כלאיים של פארק שעשועים אדיר ופארק מים המשלב מגלשות מים (פתוח בעונת הקיץ בלבד). עולם המים הוא הזדמנות נפלאה ליהנות משילוב מנצח של מופעי חיות, מתקנים של לונה פארק מרהיב וגם פארק מים ברמה בינלאומית והכל- בכרטיס אחד!

{S_BANNER}

פארק "עולם המים"- סאן דייגו, קליפורניה (Sea World, San Diego, California)
"עולם המים" של מדינת קליפורניה הוא הוותיק מבין סדרת פארקי עולם המים. הוא פתח לראשונה את שעריו בשנת 1964 ומאז נחשב למרהיב והגדול שברשת הפארקים של "עולם המים". תצוגת החיות ב"עולם המים" של סאן דייגו כוללת שורה נרחבת של יונקים ימיים המפליאים במגוון מופעי ראווה ביניהם 6 לווייתנים ענקיים מסוג "אורקה" המקיימים מספר מופעי ראווה מידי יום ונחשבים למופע הפופולארי והמרהיב ביותר בפארק, כמה עשרות דולפינים משלושה סוגים שונים המקיימים אף הם מופעי שעשוע מעולים, אריות יום, כלב ים, דובי קוטב ופינגווינים. לצד תצוגת החיות המרהיבה הזו ומופעי הפעלולים מציע פארק "עולם המים" של סאן דייגו גם מגוון אטרקציות ומתקני הרפתקאות לילדים בכל הגילאים. מתקן "המסע לאטלנטיס" נחשב לאטרקציה הפופולארית והמפחידה ביותר- מדובר על רכבת הרים עצומה המשלבת מסלול מפחיד משופע בלופים רבים עליות וירידות חדות וכל מה שהופך רכבת הרים למפחידה באמת, עם נסיעה במהירות שיא. בנוסף לצעירים יותר אזור "המפרץ של רחוב סומסום" מהווה אטרקציה חביבה יותר עם מיצגי ענק של החברים הטובים מסדרת הילדים הפופולארית.

מחירי כניסה:
מבוגר (מעל גיל 10)– 69.99$
ילד (גילאים 3-9)– 59.99$

פארק "עולם המים" – אורלנדו , פלורידה (Sea World Orlando, Florida)
פארק "עולם המים" של פלורידה נפתח לקהל הרחב בשנת 1973 והוא השני בסדרת הפארקים. הוא מצוי בעיר אורלנדו לצד עשרות הפארקים הפופולאריים של החוף המזרחי (דיסני וורלד, יוניברסל סטודיו'ז ואחרים) , אך ללא ספק נחשב לגדול, המרהיב והייחודי שבהם. גם "עולם המים" של אורלנדו בדומה לאחיו הגדול בחוף המערבי מכיל שילוב מנצח בין תצוגות בעלי החיים ימיים עם מתקני שעשועים והרפתקאות עוצרי נשימה תוך שילוב אלמנטים של פארק מים אדיר. פארק "עולם המים" של אורלנדו מכיל לא פחות מ-4 רכבות הרים שונות! רכבות ההרים של פארק "עולם המים" אורלנדו הם מהמגניבות והמפחידות ביותר באזור. חלק מרכבות ההרים אף מהוות שילוב ייחודי בין מסלול רכבת הרים עם תצוגות בעלי חיים. מסלול הרכבת עובר בין אקווריומים עוצרי נשימה של דולפינים, לווייתנים ואריות ים מה שהופך את הנסיעה לחוויותית וייחודית ביותר.

תצוגות בעלי החיים ב"עולם המים" אורלנדו אף הן רבות ומגוונות. ניתן לחזות במופעי ראווה של דולפינים, אריות וכלבי ים ולווייתנים ענקיים מסוג אורקה. בנוסף ניתן לסייר באזור האקווריומים המציגים בעלי חיים ימיים מרתקים כמו כרישים ממגוון זנים ומינים, דולפינים, פינגווינים, דגים ייחודים כמו מנטה ריי, דיונונים צלופחים ועוד. בנוסף באזור "הקוטב" של עולם המים ניתן לראות תצוגה המדמה את סגנון החיים הן מבחינת הנוף והן מבחינת האקלים של בעלי החיים של הקוטב- שם תוכלו כמובן לחזות במספר דובי קוטב ענקיים.

מחירי כניסה:
מבוגר (מעל גיל 10)– 79.99$
ילד (גילאים 3-9)– 69.99$
*ניתנות הנחות בהזמנת כרטיסים מראש באינטרנט.

פארק "עולם המים"- סאן אנטוניו, טקסס (Sea World, San Antonio, Texas)
פארק "עולם המים" של סאן אנטוניו, טקסס הוא "הצעיר" בסדרת הפארקים של "עולם המים". הוא פתח את שעריו לראשונה בשנת 1988 ובשנת 1993 הוכנס בו שדרוג משמעותי כאשר נפתח בו חלק נוסף הנקרא "הלגונה האבודה" (The Lost Lagoon) שהוא למעשה מעין פארק מים ומתחם של מגלשות מים מגניבות אשר מהווים נדבך נוסף לצד המתקנים "המסורתיים" של הפארקים מסדרת "עולם המים". גם בסאן אנטוניו ניתן למצוא תצוגות בעלי חיים ימיים ומופעי ראווה, רכבות הרים מרהיבות ולא פחות מ-9 מתקני מים הנמצאים במתחם "הלגונה האבודה". בגלל אטרקציות המים המרהיבות של הפארק מומלץ להגיע אליו בעונת הקיץ, בה הטמפרטורות גבוהות ולכן ניתן ליהנות מכל אטרקציות המים שלפארק יש להציע. בנוסף מידי קיץ מתקיימים בפארק אירועי Summer Nights המשלבים מופעים ייחודיים של אור, זיקוקים ושלל פירוטכניקה בשעות הלילה מאוחרות.

מחירי כניסה:
מבוגר: 58.99$
ילד: 49.99$

 




הוסף תגובה