ספארי הלילה של צ'אנג מאי, תאילנד

ספארי הלילה של צ'אנג מאי, תאילנד

ספארי הלילה של צ'אנג מאי (Chang-Mai Night Safari) הוא אטרקציה מרהיבה הנמצאת לא הרחק ממרכז העיר צ'אנג מאי בצפון תאילנד ומציעה חוויה מהנה לכל המשפחה. מדובר על אטרקציה שמיועדת בעיקר לבילוי בשעות הלילה והחשיכה (החל מן השעה 18:00) מדובר על אתר חדש יחסית אשר נפתח זה מכבר ומציע שלושה מסלולים לתיירים אחד רגלי ושניים רכובים. המסלולים מציעים שלושה מסלולי טיול (בביקור אחד ניתן לבקר בשלושת המסלולים גם יחד). המסלול הראשון "מסלול היגואר" הוא המסלול הרגלי מבין השלושה, ניתן לטייל ברגל במסלול ולהקיף אגם פסטוראלי וקסום אשר במרכזו שטים ברבורים ובעלי כנף שונים. לאורך המסלול ניתן להתבונן בכלובים של טורפים כמו אריות, נמרים, טיגריסים ואפילו טיגריסים לבנים מלהיבים במיוחד! אזור הביקור מתאים לכל המשפחה ואין צורך להיות ספורטאים מיוחדים על מנת לטייל במקום (המקום מתוכנן ומעוצב כפארק לכל המשפחה). מידי ערב בשעה 21:00 מתקיים מופע אור קולי בלב האגם באמצעות מזרקות מרהיבות המתוכנתות לביצוע מופע של אור, סילוני מים ומוזיקה לכל המשפחה. מומלץ!

המסלול השני והשלישי הינם מסלולים רכובים אליהם יוצאים באמצעות קרוניות ממונעות וכל סיור אורך כמחצית השעה. הקרונית ממונעת ויש בה רמקול בו ניתן לזכות בהסברים לאורך כל המסלול באנגלית, כך שקל גם להבין מה רואים מסביב. שני המסלולים מכונים "הטורפים" וה"סוואנה" הם חוויה באמת מרהיבה במתחם שעוצב ממש כמו ג'ונגלים אמיתיים ובעלי החיים נעים בהם בחופשיות. מסלולים אלו פתוחים רק בשעות הערב והסיורים נערכים בהם מידי כרבע שעה עד מחצית השעה.

בנוסף במתחם ספארי הלילה כמובן שיש מרכזי אוכל, מרכז בילויים ואיך אפשר בלי חנויות מזכרות עם המון בובות, גלויות ושאר מזכרות שתמורת סכום סמלי יוכלו להיות של ילדיכם. על אף שהספארי פותח את שעריו גם בשעות היום (לטובת מסלול היגואר בלבד) מומלץ להגיע בשעות הערב שהן המרשימות והמגוונות יותר.

ספארי הלילה של צ'אנג מאי – מידע שימושי
כתובת: 3 Moo 12, Tambon Nhong kway, Amphoe Hang Dong, Chiang Mai 50230
שעות פתיחה: האתר פתוח בין השעות 11:00-23:00 מידי יום. סיורים בשעות היום בין השעות 15:00-17:00, אטרקציות הלילה מתחילות משעה 18:00 ועד שעת הסגירה.
כרטיסי כניסה: מבוגר- 500 באט, ילד (מעל גובה 100 ס"מ ועד גובה 140 ס"מ) 100 באט, ילדים קטנים (מתחת לגובה 100 ס"מ)- חינם!
דרכי הגעה: הפארק ממוקם כ-12 ק"מ נסיעה (20 דקות) מצ'אנג מאי. הדרך הנוחה ביותר היא באמצעות נסיעה קצרה במונית.
אתר אינטרנט: http://www.chiangmainightsafari.com/eng/index.html

 

הוסף תגובה