מרכז המבקרים של סוכניות ג'לי בלי, ארצות הברית

מרכז המבקרים של סוכניות ג'לי בלי, ארצות הברית

סוכריות ג'לי בלי – מידע כללי
למי שלא שמע ולא מכיר סוכריות ג'לי בלי הם אחד מסוגי הסוכריות הפופולאריים ביותר בארצות הברית (שגם עשו לאחרונה "עליה" והגיעו גם לישראל לחנות הראשונה במתחם הסינמה סיטי בצומת גלילות). מדובר על תאגיד סוכריות ענק שמייצר כבר משנת 1976 סוכריות במגוון טעמים וצורות. בתחילת הדרך היו אלה סוכריות ג'לי קטנות וכיום מדובר על מגוון סוגים של ממתקים המיוצרים במגוון מפעלים ברחבי העולם כאשר המפעל בו הכל התחיל ממוקם בפיירפילד קליפורניה (Fairfield California). היקפי הייצור של החברה מוערכים ב-15,000 טונות של סוכריות מידי שנה!
כיום לחברה שמשווקת את מוצריה ברחבי ארצות הברית וגם מחוצה לה שני מרכזי מבקרים נפלאים האחד ממוקם במקום היווסדו של המפעל בפייפילד קליפורניה (Fairfield California) והשני בפליזנט פריירי, ויסקונסין(Pleasant Prairie, Wisconsin).

מרכז המבקרים של חברת ג'לי בלי – קליפורניה
מרכז המבקרים של חברת ג'לי בלי בקליפורניה הוא גן עדן עבור חובבי הממתקים. כבר עם הכניסה למתחם המפעל תתחילו להרגיש את הריחות של מגוון הטעמים של סוכריות הג'לי שהמפעל מייצר באותו היום. ארומה של ניחוחות מתקתקים תקבל את פניכם. העיצוב של מרכז המבקרים הותאם כמובן לקהל היעד המרכזי שלו- ילדים! הצבעוניות מרהיבה והפעילויות יוצרות חוויה מושלמת לכל המשפחה.

הסיורים במפעל של ג'לי בלי אורכים כ-40 דקות ומלווים במדריך צמוד מטעם המפעל שמלווה אתכם לאורך המסע שעוברת גם סוכריית ג'לי בלי מרגע תחילת הייצור שלה ועד השלמתו. במפעל מיוצרים לא פחות מ-150 סוגים שונים של סוכריות וממתקים ותהליך ייצור של סוכרייה בודדת אורך כשבוע ימים. במהלך הביקור תגלו את כל גלגוליה של סוכריית הג'לי בלי עד שנארזת ומגיעה הצרכנים.

הסיור עובר בכל אולמות הייצור והאריזה של חברת ג'לי בלי. תוכלו להשקיף מבעד לזכוכית על פס היצור הענק שבו נוצרות מידי יום מיליוני סוכריות חדשות. לאחר מכן תוכלו להגיע לחדר הטעימות שם תוזמנו לטעום (בחינם!) את כל טעמי סוכריות הג'לי בלי הקיימים כיום מסביב לעולם. היכל הטעימות שהוא גן עדן לחובבי המתוקים מאפשר ללא ספק חוויה בלתי נשכחת של עושר בטעמים וניחוחות.

בסוף הסיור תגיעו אל חנות המזכרות שם ניתן לרכוש מזכרות מהסיור כמו גם חבילות של סוכריות ג'לי בלי (אם עוד לא שבעתם בחדר הטעימות). במקום יש גם קפטריה ומסעדה עבור אלו שעדיין נותרו רעבים.

שעות פתיחה ופרטים חשובים
• מרכז המבקרים של חברת ג'לי בלי בקליפורניה פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-16:00.
• סיור יוצאים מידי 15 דקות מהכניסה למפעל.
• במהלך סוף השבוע לא מתקיים יצור סוכריות וסרטון תדמית מחליף את הביקור בחדרי הייצור (לפיכך מומלץ להגיע במהלך ימות השבוע).
כתובת: 1 Jelly belly ln, Fairfield CA 94533 (המפעל ממוקם כשעה נסיעה צפונית לסן פרנסיסקו וכ-45 דקות נסיעה מערבה מסקרמנטו).

מרכז המבקרים של חברת ג'לי בלי – ויסקונסין
מרכז המבקרים של חברת ג'לי בלי פליזנט פריירי, ויסקונסין (Pleasant Prairie, Wisconsin) הוא לא מרכז מבקרים במפעל פעיל כמו בקליפורניה ואם זאת מדובר בחוויה מושלמת עבור משפחות המטיילות באזור. מרכז המבקרים מזמין את המשפחות ובעיקר את הילדים ליהנות מסיור מודרך בן כ-30 דקות על "רכבת הג'לי בלי". הסיור עובר במספר תחנות בהן ניתן לראות על מסכי וידאו ובאמצעות תצוגת מולטימדיה את תהליך הייצור של סוכריות הג'לי בלי. כמוכן במהלך הסיור מתגלה לכם ההיסטוריה המרתקת של חברת ג'לי בלי הענקית שהחלה ביוזמה פרטית של הזוג, מר וגברת בלי, אי שם בשנת 1976.

התחנה האחרונה של רכבת ה"ג'לי בלי" מביאה אתכם היישר לפתחו של אולם הטעימות שמציע טעימות בחינם של מגוון הסוכריות של חברת ג'לי בלי. מעבר לסוכריות הישנות והטובות ניתן ליהנות גם מכל מגוון המוצרים הענק שמייצרת חברת ג'לי בלי כיום (לא פחות מ-150 סוגים שונים של ממתקים).

שעות פתיחה ופרטים חשובים
• מרכז המבקרים פתוח בכל יום בין השעות 09:00-17:00.
• הסיורים בחינם יוצאים מידי 15 דקות מתחנת המוצא של רכבת הג'לי בלי בכניסה למרכז.
כתובת: 10100 Jelly Belly Ln Pleasant Prairie, WI 53158.

 

הוסף תגובה