מלון פאריס, לאס ווגאס

מלון פאריס, לאס ווגאס

מלון פאריס – מידע כללי
אם פסעתם להנאתכם לאורכה של רצועת המלונות המפוארת של לאס ווגאס (הסטריפ) ונתקלתם פתאום במגדל אייפל ענק הניצב ממש בלב רובע המלונות זה לא חלום, אין צורך לשפשף את העיניים או לבחון בשנית האם אתם באמריקה או באירופה- זהו פשוט מלון פאריס.

מלון פאריס הוא אחד מהמלונות הגדולים והבולטים ביותר בלאס ווגאס וזאת כנראה הודות למגדל האייפל הענק המפאר את חזיתו. אומנם מגדל אייפל נוסח לאס ווגאס אינו זהה בגודלו לאחיו המקורי בממוקם בלב פאריס (העיר ולא המלון…) אך גם ההעתק הנאמן למקור מכבד עצמו ומקפיד להיות נוצץ וזוהר (בעיקר בשעות החשיכה) ממש כמו מגדל אייפל המקורי של פאריס.

המלון המרהיב שנפתח בשנת 1999 לקהל הרחב מכיל 2,915 חדרים יוקרתיים ומעוצבים בקפידה כמיטב המסורת הפריזאית. כאשר הקונספט הכללי של המלון כפי שכבר הספקתם לנחש הוא- פאריס, העיר הרומנטית ביותר בעלם. הניחוחות, המראות והאווירה הפריזאית נמהלת בתמהיל מוצלח עם הראוותנות והספקטקולאריות של לאס ווגאס והתוצאה- משובבת לב! מלון המלא באטרקציות של בילוי, כיף והנאה.

מלון פאריס – אטרקציות ובילויים
לאורחי מלון פאריס, וגם לאלו שרוצים סתם לטעום מהאווירה של פאריס בלב לאס ווגאס מוצעות מגוון אטרקציות בניחוחות אירופאים קלאסיים במלון פאריס הנפלא. הראשונה בהן היא התצפית הנפלאה ממרומי מגדל האייפל. ממש כמו במקור גם כאן ניתן לעלות באמצעות מעלית למרומי הקומה העליונה של המגדל ולערוך תצפית על כל האזור. רצועת המלונות של לאס ווגאס מעולם לא הייתה נראית יפה יותר מכפי שהאי נראית ממרומי נקודת התצפית של מגדל אייפל שבחזית מלון פאריס. מומלצת במיוחד התצפית עם רדת החשיכה אז נצבעת רצועת המלונות בשלל צבעים והמלונות כולם לובשים חג בדמות אלפי נורות צבעוניות הצובעות אותם ומאירות אותם באור יקרות בוהק.

אזורי הקניות של המלון מעוצבות אך הן כרחובות פריזאים טיפוסיים. הפסטוראליות של אזור הקניות משרה על הקונים אווירה קסומה של מסע קניות קלאסי בלב סמטאות פריס העתיקה. תוכלו להבחין באבנים המשתלבות, עמודי התאורה הציוריים והחנויות הקטנות המשרים אווירה ייחודית. בחנויות תוכלו למצוא מכל טוב: בגדים, נעליים, צעצועים מזכרות ועוד. מיטב המותגים ומיטב יצרני האופנה האמריקאית מוכרים במחירים (שאינם שווים לכל נפש) את סחורתם. על אף המחירים הגבוהים מומלץ לעשות בשדרת הלה-בולווארד טיול בשביל הבילוי והכיף.

הבריכה הנפלאה של מלון פאריס נפרשת ממש למרגלות מגדל אייפל. הבריכה המרווחת וכיסאות השיזוף שלשפתה הם הבילוי המועדף בעונת הקיץ החמה. מתי לאחרונה זכיתם לנפוש ולרחוץ בבריכה ממש למרגלות האייפל?

חיי הלילה והבילויים של מלון פאריס אף הם ברוח צרפתית. תוכלו ליהנות ממופעי קברט מעולים מבית היוצר של האומנות הצרפתית. ריקודי קאן קאן ומוסיקה סוחפת עם רקדניות בתלבושות צבעוניות הם גולת הכותרת של חיי הלילה של מלון פאריס. בנוסף ניתן ליהנות ממגוון פאבים ובארים, חלקם קלאסיים יותר באווירה שקטה יותר (כמו פאב הפסנתר- נפוליאון) וחלקם רועשים ומלאי קצב אשר נותרים פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.

מלון פאריס – מידע שימושי
מספר חדרים: 2,915 חדרים
כתובת: 3655 Las Vegas Boulevard South Las Vegas, Nevada 89109
טלפון: 1-800-522-4700 

 

הוסף תגובה