מלון ניו יורק ניו יורק, לאס ווגאס

מלון ניו יורק ניו יורק, לאס ווגאס

מלון ניו יורק ניו יורק – מידע כללי
מלון ניו יורק ניו יורק הוא מלון יוקרתי הממוקם באזור ה"סטריפ"- רצועת המלונות המפוארת של לאס ווגאס במדינת נבאדה ארצות הברית. למי שביקר מימיו בניו יורק הנופים בתוך מתחם המלון לא יהיו זרים במיוחד. המלון שמעוצב בדיוק בצורת קו רקיע של ניו יורק (אם כי קצת יותר בקטן מן הסתם) מתאר באופן מרשים את גורדי השחקים האופייניים כל כך לעיר הגדולה של החוף המזרחי ומשחזר בצורה נאמנת למקור את הפסלים והמבנים שמהווים סמלים לעיר המקורית עצמה ביניהם פסל החירות, הנמל של ניו יורק, גשר ברוקלין בניין האמפייר סטייט ועוד. אם לא די בכך כל מתחם או מבנה בשטחי המלון קרוי על שם שכונה אחרת בניו יורק סיטי או מונומנט חשוב בשטחה. כך למשל באופן אירוני הקזינו הענק הממוקם במלון מכונה "סנטרל פארק" על שם הפארק הענק הממוקם בצפון מנהטן או מועדון לילה המכונה "טיימס סקוור". המלון מחובר באמצעות גשרי הולכי רגל למלונות השכנים מלון אקסקאליבור ו-MGM Grand הממוקמים משני עבריו.

מלון ניו יורק – אטרקציות ומופעי בידור
מלון ניו יורק ניו יורק מלא במופעי בידור ואטרקציות שכולן נשארות נאמנות כמובן לנושא המרכזי: ניו יורק. תוכלו למצוא במתחם של המלון הרבה מסעדות, פאבים ומועדונים חלקם באווירה נינוחה ושקטה יותר ואחרים באווירה מקפיצה ומלאת אנרגיה. בנוסף מתקיים בתיאטרון של המלון מופע הקברט המעולה "זומאנטי" של להקת סיקרו-דה סוליי. המופע שנחשב לאחד המופעים הטובים ביותר בווגאס כיום מיועד למבוגרים בלבד ומעוצב בסגנון קבראטי מרשים המשלב ריקודים, מופעי אקרובאטיקה וקרקס כשהכניסה היא למבוגרים מעל גיל 18 בלבד.

בנוסף לכל המופעים האטרקציה המרכזית לצעירים במלון היא ה-Roller Coaster רכבת הרים ענקית ומרשימה שמופעלת בתוך תחומי המלון. מתי פעם אחרונה זכיתם לנסוע במהירות מסחררת ברכבת הרים הנופלת מגבהים מטורפים וטסה במהירות על מסלול עם לופים וברגים מפחידים וכל זאת על רקע גורדי השחקים והנוף הקסום של ניו יורק סיטי ומנהטן. ה-Roller Coaster הוא הזדמנות מופלאה לבילוי (וגם סוג נוסף של דרך להוריד את ארוחת הערב…)

מלון ניו יורק ניו יורק – מידע שימושי
מספר חדרים: 2024 חדרים.
כתובת: 3790 Las Vegas Blvd South Las Vegas, NV 89109
טלפון: 1-866-815-4265 

 

הוסף תגובה