מונטניטה, אקוודור (Montanita)

מונטניטה, אקוודור (Montanita)

מונטניטה היא עיירה קטנה לחופה המערבי של אקוודור. לא רחוקה מגואיאקיל מבחינה פיזית אך רחוקה ממנה תרבותית אלפי שנות אור. להבדיל מגואיאקיל שהיא כרך סואן (העיר הכי גדולה באקוודור) מונטניטה היא עיירה קטנה ושלווה אשר בשנים האחרונות ממתגת עצמה כעיירת הנופש והגלישה החמה ביותר של אקוודור.

החופים המדהימים של מונטניטה לחופי האוקיינוס השקט מושכים אליה גולשים רבים הבאים ליהנות מתנאי הגלישה המיטביים השוררים באזור זה. האווירה במונטניטה היא אווירה של עיירת נופש קריבית על כל המשתמע מכך- דקלים, חופים נפלאים, מוזיקה טובה, אקלים נוח ואווירה מעולה! כל אלה הופכים את מונטניטה לדבר הבא באקוודור!

לינה– בתי המלון וההוסטלים הרבים בכל רמות התיירות הקיימים ברחבי העיירה הופכים את חיפוש אחר מקום לינה למשימה לא מורכבת במיוחד. כל אחד יוכל למצוא את המלון המתאים לו (והאמת שבמחירים זולים מאוד תוכלו למצוא כאן אחלה מלונות!)

פנאי ובילוי– העיר מלאה במסעדות מעולות של מיטב האוכל הדרום אמריקאי, מסעדות לש מאכלי ים כמו גם מסעדות של אוכל מערבי פרוסות לאורך החופים ומציעות תפריטים עשירים ומחירים לא יקרים. פאבים ומועדונים רבים נפתחים בעיר עם רדת הלילה והופכים את עיירת הגלישה ביום לעיר שוקקת של מסיבות ובילויים לעת ערב.

מועדוני גלישה רבים קיימים לאורך החופים המציעים גם שיעורים וקורסים מזורזים לגלישת גלים, כך שאם הקשר שלכם עם גלישה הוא מכנסי הגלישה שקניתם לאחרונה בחנות של "ספידו" כאן תוכלו לרכוש קצת כלים בסיסיים לגלישת גלים מרמת החובבים ועד לרמת המקצוענים!

ספורט ימי ותגרי מפותח במונטניטה מאוד (כמו בכל עיירת נופש המכבדת את עצמה) תוכלו לעשות כאן קורסי צלילה, לשוט בסירות מנוע, כמובן לגלוש, לעשות מצנחי רחיפה ועוד… בגלל שהאזור עוד בחיתוליו מבחינה תיירותית המחירים בהתאם ועל כן מומלץ ליהנות פה מהאטרקציות השונות בטרם יאמירו המחירים בצורה קיצונית.

התחבורה אל מונטניטה נוחה מאוד. קווים סדירים מספר פעמים ביום מגיעים אליה מטרמינל האוטובוסים הענק של גואיאקיל בנסיעה שאורכת שעות ספורות בלבד אך ללא ספק מביאה אתכם לעולם אחר השונה מאוד מאווירת העיר הסואנת של גואיאקיל אל גן עדן של בילויים ופינוקים.

הוסף תגובה