מוזיאון הכדורגל של ברצלונה

מוזיאון הכדורגל של ברצלונה

ביקור בברצלונה לא יהיה שלם בלי לבקר במוזיאון הכדורגל- שהרי ברצלונה היא אחת מבירות הכדורגל הגדולות והחשובות ביותר באירופה והיא מתהדרת באחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה. מוזיאון הכדורגל מוקדש כולו לתפארת הספורט האהוב כל כך על הספרדים ועל תושבי ברצלונה בפרט. הוא ממוקם באצטדיון הכדורגל הביתי של קבוצת ברצלונה ה"קאמפ נואו" והוא מתפרש על פני שתי קומות שלמות שנועדו להלל את הכדורגל הספרדי.

אם אתם מתכננים גם ככה להגיע למשחק כדורגל בברצלונה (שזו ללא ספק המלצה טובה ביותר לבילוי בברצלונה) תוכלו גם להגיע למוזיאון הכדורגל המצוי ממש בתוך האצטדיון (רק קחו בחשבון שבימי משחק הוא עמוס במיוחד).

המוזיאון אוצר מייצגים חשובים לתולדות הכדורגל המקומי. תוכלו למצוא כאן פסלים של שחקני עבר מפורסמים, מדליות וגביעים שצבר המועדון לאורך כל שנות קיומו (ואם את מבינים דבר מה בכדורגל אירופאי אתם יודעים שכמות התארים גדולה ומכובדת). בנוסף ניתן למצוא חוזי העסקה עם סכומים מסחררים של שחקני עבר והווה בברצלונה, חתימות של הכוכבים הגדולים ואף מספר יצירות אומנות פרי יצירתם של השחקנים (אל תצפו לגדולות ונצורות בתחום האומנות- עדיף שיישארו כדורגלנים…)

לפני היציאה מן המוזיאון חובה לעבור בחנות המזכרות. החובה היא פשוט כי המסלול ביקור במוזיאון מנתב אותך כך שבסוף תגיע אל החנות ולא תוכל להימלט מפני כמות המזכרות האדירה ומושכת העין המפתה את התיירים לפתוח בנדיבות את הכיס ולשלם מחירים מופעים על מוצרי ספורט ושאר מזכרות עליהם מודפסים סמלי הקבוצה.

מוזיאון הכדורגל של ברצלונה – מידע שימושי

שעות פתיחה: חודשי הקיץ (אפריל-אוקטובר) ימים שני עד שבת: בין השעות 10:00-20:00 (בשאר חודשי השנה: בין
10:00-18:30), ימי ראשון וחגים (כל השנה): בין השעות 10:00-14:30.

כרטיסי כניסה: 17 יורו (הכרטיס כולל ביקור במוזיאון+סיור באצטדיון)

דרכי הגעה: אוטובוסים: קווים 7,75,157, מטרו: בקו 3 (ירוק) לרדת בתחנת Palau Reial או בקו 5 (כחול) לרדת בתחנת Collblanc.

• אתר אינטרנט: http://www.fcbarcelona.cat/web/english/club/club_avui/territori_barca/fcbmuseu/index.html

 

 

הוסף תגובה