מוזיאון הארוטיקה, פריז

מוזיאון הארוטיקה, פריז

פריז היא ללא ספק אחת הערים הרומנטיות ביותר בעולם, ועל כך אין עוררין. זוגות רבים מגיעים לפריז על מנת לממש את החלום לחופשה רומנטית ממש כמו בסרטים. את התשוקה הפריזאית מבטא ללא ספק גם מוזיאון הארוטיקה הפריזאי (Musée de l'érotisme) השוכן באזור פיגאל ברובע ה-18 של העיר. המוזיאון שהוקם בשנת 1997 מאגד תחתיו תצוגות אומנויות ופיסות תרבות מהעבר ומהווה שהמכנה המשותף של כולן הוא ארוטיקה. העם הצרפתי הידוע כעם חושני יכול לצפות במוזיאון במגוון מיצגים ואוספים שהגיעו לכאן מכל העולם: מאירופה, יפן, אפריקה, והודו. תוכלו לראות כאן ביטויי ארוטיקה מהעולם הקרוב והעולם הרחוק והכל תוך שילוב מעניין שבין אומנות לבין ארוטיקה, ארוטיקה רכה ועוד.

המוזיאון הוא אינו "מוזיאון סקס" במובן הזול של המילה, הצרפתים בוחרים להתעסק באותה תשוקה מינית באופן מאוד אומנותי ורך, ועל כן גם השם של המוזיאון הוא "מוזיאון הארוטיקה". התצוגות במוזיאון, חלקן קבועות וחלקן מתחלפות וזמניות, נפרשות על פני מבנה גדול של 5 קומות שלמות העוסקות כולן בארוטיקה. קומה אחת מוקדשת לבית הבושת המפורסם של פריז "מזון קלוס" שהיה פעיל במאה ה-19 ועד ראשית המאה ה-20.

הכניסה למוזיאון היא כמובן למבוגרים בלבד (מעל גיל 18) והוא ללא ספק אתר תיירותי מומלץ בקרב מבוגרים שמחפשים טעימה מעט שונה ולא שגרתית מפריז.

מוזיאון הסקס – מידע שימושי:

כתובת: 72 bd de Clichy 75018 Paris

שעות פתיחה: פתוח מידי יום בין השעות 10:00-14:00

כרטיסי כניסה: 9 אירו, ניתן לקבל וואוצ'ר המקנה הנחה של 3 אירו באתר האינטרנט של המוזיאון.

אתר אינטרנט: http://www.musee-erotisme.com/

 

הוסף תגובה