לטיסיה, קולומביה (Leticia)

לטיסיה, קולומביה (Leticia)

לטיסיה היא עיר קטנה בדרום קולומביה הממוקמת ממש ב"משולש הגבולות" בה גובלת קולומביה האזור נהר האמזונס עם ברזיל ופרו. האזור בו מצויה לטיסיה הוא ג'ונגל טרופי מרהיב השוכן בלב אגן האמזונס הקסום של קולומביה העמוס בבעלי חיים וצמחייה טרופית מרהיבה.

לטיסיה היא למעשה שער הכניסה והיציאה של דרום קולומביה, דרכה מגיעים תיירים החוצים את הגבול באמזונס מפרו וברזיל (למרות שנקודת מעבר זו לא מומלצת בחציה בין המדינות בגלל מורכבות האזור מבחינת פעילות גרילה). כמו כן היא נקודת יציאה מושלמת לטיולים באזורים הטרופיים הקסומים של האמזונס המזמינים את התיירים לשלל פעילויות ואטרקציות של ג'ונגל- אומגות נסתרות בין צמרות העצים, טיולים מודרכים לצפות בג'ונגל המרהיב, צפייה בבעלי חיים נדירים ועוד.

לטיסיה היא התיירותית ביותר מבין "אחיותיה" השוכנות באזור המקביל מעבר לגבול בברזיל ובפרו. על אף שאינה תיירותית באופן המוכר לנו כאשר אנו אומרים את התואר: "תיירותי" יש בה מספר הוסטלים ומסעדות נחמדות וסוכנויות טיולים שרוב עיסוקן הוא הוצאת סיורים בסירות קאנו ללב הג'ונגלים.

תחבורה– דרכי ההגעה את לטיסיה מורכבות מעט. ניתן להגיע אליה באמצעות שיט על נהר האמזונס או באמצעות טיסה ישירה. האפשרות המומלצת היא הגעה בטיסה ישירה מאחר וכל אזור הג'ונגלים של האמזונס באזוריה של קולומביה שורץ בפעילות גרילה של המחתרות הקולומביאניות שהן קבוצות הגרילה האלימות ביותר שקיימות כיום בעולם המעורבות בעסקאות פשע וסמים בקנה מידה בינלאומי ולכן מומלץ מאוד שלא לשהות בקרבתן. ההגעה בטיסה מדלקת על כל איזור הקרבות ומביאה אתכם ישירות ללטיסיה שהיא בטוחה יחסית מבחינה זו.
 

הוסף תגובה