כיכר סיאם, בנגקוק

כיכר סיאם, בנגקוק

כיכר סיאם (Siam Square) הנמצאת באחד האזורים המרכזיים של בנגקוק, בירת תאילנד היא ללא ספק "גן עדן" עבור המטיילים הישראלים. כיכר סיאם היא למעשה "עיר הקניונים" המרכזת תחתיה את שלושת מרכזי הקניות הגדולים ביותר בתאילנד. מתחם כיכר סיאם הוא בדיוק התגשמות הציפיות של הישראלים לפסטיבל השופינג המושלם. יש כאן הכל מכל כל. כל מה שחלמתם ורציתם לקנות תוכלו למצוא כאן באזור כיכר סיאם. רבים הישראלים שמאבדים את עצמם לדעת בתוך הררי החנויות והסחורה המציפה אותם מכל עבר ונפרדים מכמויות מזומנים גדולות.

מתחם כיכר סיאם מכיל שלושה קומפלקסים עיקריים של קניונים: מכרז MBK הגדול והאימתני המכיל בתוכו את ה"טוקיו סנטר". זהו קומפלקס קניות גדול בן 8 קומות אשר מכיל כאלפיים חנויות שונות בעלות רף מחיר "סביר" יחסית (אומנם לא מדובר במחירי שוק אבל ללא ספק מדובר על מחירים סבירים). לעומתו קומפלקס הקניות של ה"סיאם סנטר" יוקרתי ויקר בהרבה. הקניות הנפרש על פני 4 קומות מכיל כ-300 חנויות הממותגות כחנויות יקרות ויוקרתיות יותר ולפיכך רף המחירים כאן גבוהה בהרבה. בנוסף תוכלו למצוא כאן גם את ה"סיאם דיסקברי" וגם את קומפלקס הקניות היוקרתי "סיאם פאראגון" (Siam Paragon) החדיש והיפה מבין השלושה שמכיל בתוכו גם קומת בילויים וגם את האקווריום הגדול של סיאם. האקווריום הגדול של סיאם המצוי בשתי הקומות התחתונות והתת קרקעיות של סיאם פאראגון הוא אטרקציה מרהיבה בפני עצמה לכל המשפחה.

בכל אחד מהקניונים הנפלאים הללו יש כמובן גם מרכזי אוכל ובילויים המותאמים במיוחד עבור תיירים. תוכלו למצוא כאן אוכל עולם מגוון. יש כאן שילוב מוצלח של אוכל תאילנדי מסורתי (כמובן מבושל בצורה היגיינית ומסודרת יותר) עם אוכל מערבי פופולארי: מסעדות איטלקיות, מסעדות המבורגרים ועוד לטובת התיירים המערביים וגם רשתות של מזון מהיר כמו מקדונלדס ופיצה האט. בנוסף תגלו בין חנויות הקניונים השונים של כיכר סיאם את מיטב המותגים המערביים ואפילו מספר מותגים ישראלים ובניהם חנות קסטרו הממוקמת בתוך מתחם קניון הסיאם סנטר.

הקניונים הממוקמים במתחם כיכר סיאם פתוחים לאורך כל השבוע משעות הבוקר המוקדמות (בדרך כלל סביב השעה 09:00) ונשארים פתוחים ברציפות עד שעות הלילה (שעה 22:00 לערך). הדרך הטובה והנוחה ביותר להגיע למתחם הקניונים היא באמצעות הרכבת העילית (Sky Train). יש לרדת בתחנת Siam אשר ממוקמת ממש בסמוך לכיכר ולכל הקניונים הממוקמים מסביב לה.

 

הוסף תגובה