טרק "הוואי וואש", וואראז- פרו (The Huay wash)

טרק "הוואי וואש", וואראז- פרו (The Huay wash)

רבות דובר על אחד הטרקים המפורסמים בעולם והידוע ביותר בפרו- טרק ה"וואי וואש". הטרק האורך בין שבוע לעשרה ימים (תלוי כמה מהר אתם הולכים…) יוצא מאזור וואראז שהיא בירת הטרקים של פרו ונקודת המוצא לאחד מאזורי הטרקים היפים ביותר של פרו וגולת הכותרת שלהם הוא כמובן "הוואי וואש" המפורסם.

הטרק יוצא בצורה מאורגת מוואראז -לא תהיה לכם בעיה משהו שיארגן לכם אותו… מגוון סוכנויות מטיילים ישמחו לעשות זאת עבורכם. לא בכדי קיבל טרק ה"וואי וואש" כל כך הרבה סופרלטיבים ביניהם "הטרק היפה ביותר בעולם" וזאת משום שלכל אורכו המסלול עובר בין רכסי הרים ופסגות נישאות ומושלגות של למעלה מ-3000! הנופים משתנים בין לגונות מדהימות במגוון צבעים, שדות מוריקים והרים מושלגים עם טמפרטורות קפואות! – ממש כל שרציתם וחלמתם בחבילה אחת…

הטרק לא קל בכלל, הוא כולל הליכה מאומצת של מספר שעות בלתי מבוטל לאורך כל הימים. טיפוס אינטנסיבי על הרים גבוהים ויכולת שהייה בטמפרטורות נמוכות (חשוב להצטייד במלאי בגדים חמים כי מאוד מאוד קררררר!)

לאורך הטרק תחוו לא מעט חוויות מדהימות, תחזו בנופים עוצרי נשימה ולכן חשוב מאוד שלא לשכוח בטעות בהוסטל את המצלמה- היא תהיה עבורכם לעזר רב. הטרק כמובן מצריך בישול על בסיס גזיות ומצרכים שתקנו מראש (או תסגרו עם סוכנות הטיולים שהיא דואגת לכך- המחיר בהתאם) כמובן גזיות ואמצעי בישול שיועמסו על חמורים ופרדות שתשכרו ותיקחו אתכם לטרק (אחרת תהפכו אתם לחמורים ותסחבו את כל המשא הכבד על הגב…)

הוסף תגובה