טיגרה, ארגנטינה (Tigre)

טיגרה, ארגנטינה (Tigre)

טיגרה היא עיר מחוז של הבירה בואנוס איירס. היא מצטיינת ביופייה והיא ללא ספק אחת הערים התיירותיות ביותר במחוז בואנוס איירס. העיר עמוסה באנשים יפים (בדרך כלל עשירי האזור הבאים לנפוש בה) ולכן לא נדיר לראות כאן מכוניות פאר, מיטב מותגי האופנה האחרונים, יאכטות וסירות פאר בעיר.

טיגרה ממוקמת לא הרחק מבואנוס איירס הבירה (כ- 25 ק"מ) והיא יושבת על מעין אי שנוצר בדלתא ענקית של מספר נחלים ונהרות ביניהם יושבת העיר. מקור שמה "טיגרה" הוא במילה הספרדית לנמרים. הסברה שהעיר נקראת כך מאחר ובעבר הרחוק נהגו לצוד נמרים ויגוארים שחיו באזור. העיר הוקמה במאה ה-19 ע"י אירופאים שהגיעו לאזור והקימו בו נמל על מנת לייצא את הגידולים והפירות שצמחו באדמת הדלתא הפורייה.

ברבות השנים הפכה העיר למרכז תיירותי חשוב במחוז בואנוס איירס, הוקמו כאן מלונות רבים ומפוארים לעשירי האזור הבאים לחופשות לאורך כל ימות השנה אך בייחוד בקיץ ונבנה פארק שעשועים גדול ומהנה שהופך את הביקור למקום לאטרקציה חווייתית לכל המשפחה.

בטיגרה ניתן כאמור לבקר בפארק השעשועים שנחשב לאחד מפארקי השעשועים הגדולים ביותר והמהנים ביותר באמריקה הלטינית, לשוט על נהר ה"ריו טיגרה" שהוא אחד מנהרות הדלתא היוצרים את האי עליו בנויה העיר, לבקר במוסדות התרבות, ובאצטדיון הכדורגל של הקבוצה המקומית שהי אחת הקבוצות הבולטות בליגה הארגנטינאית.

התחבורה לאזור טיגרה קלה מאוד. הדרך היעילה ביותר להגיע לטיגרה הוא באמצעות רכבת ישירה מבואנוס איירס היוצאת מתחנת "ריטריו". הנסיעה אורכת לא יותר מ-45 ומביאה אתכם אל טיגרה ביעילות ובנוחות. כמובן שישנם גם אוטובוסים העושים את הקו הזה (בואנוס איירס- טיגרה) לאורך רוב שעות היום.

הוסף תגובה