טאגנגה, קולומביה (Taganga)

טאגנגה, קולומביה (Taganga)

טאגנגה הוא כפר דייגים קטן ושקט הנמצא 10 דקות נסיעה מהעיר סנטה מרטה. סוד קסמו של כפר הדייגים הזה הוא בכך שהוא פינה שקטנה ושלווה ויחד עם זאת ואולי בגלל זה מלאה קסם וייחודיות השווה את לב המטיילים השמחים להגיע למקום ולבלות בו מספר ימים.

בטאגנגה אין הרבה מרכזים תיירותיים (אולי זה סוד קסמה) החיים פה מתנהלים ואתם מוזמנים להצטרף. יש מעט הוסטלים ו"מלונות" המרוכזים באזור בחוף. לאורך החוף ונמל הדייגים יש לא מעט מסעדות דגים המבשלות דגים ושאר מאכלי ים לטובת המקומיים והתיירים הסועדים את ליבם בשמחה במחירים שווי נפש.

בטאגנגה יש הזדמנות לדייגים המתוסכלים מביניכם לצאת למסע דייג עם אחד הדייגים המקומיים, אפשר לצאת לים על סירת דיג קטנה עם דייג חביב (בחרו לכם אחד נחמד וסימפטי) לבלות איתו בלב ים מספר שעות לדוג לכם מספר דגים ולחזור לחוף לקחת את "השלל" ולמצוא מסעדה מקומית שתשמח להכין לכם מהדגים שתפסתם מטעמים…

טאגנגה הוא גם גן עדן לחובבי "הצלילה בזול". יש כאן מספר מועדוני צלילה מהזולים והיפים באזור. השילוב של צלילה ובזול עושה את החוויה למהנה ולמשתלמת שבעתיים! יש כאן לא מעט אתרי צלילה מרהיבים המאפשרים לצלול עם בלונים (לצוללנים מקצוענים) וגם סתם עם שנורקל וכל זה ללא צורך למשכן את הבית…
התחבורה אל טאגנגה קלה ונוחה מאוד. סמיכותה אל העיר סנטה מרטה (10 דקות נסיעה בלבד!) מאפשרת להגיע אליה במוניות או אוטובוסים. דרך הנסיעה העדיפה היא מונית שתוביל אתכם בדיוק למחוז חפציכם ותוכל לעשות זאת באיזו שעה שתרצו ואילו אוטובוסים קיימים אך יוצאים בתדירות משתנה ותצטרכו לעקוב אחר מועד העזיבה שלהם מהתחנה המרכזית בסנטה מרטה. בתוך טאגנגה התחבורה הטובה ביותר היא הרגליים שלכם, הכפר כל כך קטן שזה מרגיש כמו "קיבוץ".

הוסף תגובה