חוף צ'אוונג, קוסמוי (תאילנד)

חוף צ'אוונג, קוסמוי (תאילנד)

קו-סמוי הוא האי השלישי בגודלו בתאילנד, והביקור בו נחשב לאחת מ"חובות" שכל תייר באזור דרום תאילנד חייב למלא בטרם יחזור לארצו. אם הגעתם לאזור קו-סמוי אין ספק שהביקור בחוף צ'אוונג (Chaweng Beach) אף הוא במסגרת אחת ה"חובות" התיירותיות המרכזיות בעת ביקור באי. חוף צ'אוונג ממוקם בצידו המזרחי של קו-סמוי פחות או יותר במרכז רצועת החוף המזרחית והוא ללא ספק החוף המרכזי, הגדול והמהווה את מוקד המשיכה התיירותי המרכזי על האי.

חוף צ'אוונג הוא "מרכז החיים" התיירותי של האי, יש כאן הכל ותוכלו למעשה לבלות זמן רב סביב האטרקציות המקיפות את החוף. לרוב חוף צ'אוונג הוא המרכז וממנו יוצאים לכל האטרקציות (בין אם הן מצויות ממש בקרבת החוף ובין אם ההסעות והשאטלים לטיולים המאורגנים או לאטרקציות הרחוקות יותר יוצאים מכאן).

חוף צ'אוונג מציע למבקרים בו כמובן ובראש ובראשונה רצועת חוף קסומה- חופים לבנים ומרהיבים, ים תכול בצבעים מקסימים ומים צלולים. לצד רצועת החוף המרהיבה יש כאן המון פעילויות, מקומות לספורט ימי וכמעט כל אטרקציית אקסטרים שתעלה על דעתם, מועדונים, פאבים בארים והמון מסעדות. באזור חוף צ'אוונג תוכלו למצוא בתי מלון רבים בכל רמות התיירות. החל ממלונות יקרים ויוקרתיים (למי שידם משגת) וכלה בגסטהאוסים והוסטלים זולים ושמחירם שווה לכל כיס.

מומלץ מאוד בהגיעכם לאזור קו-סמוי להתאכסן בקרבת חוף צ'אוונג כי פשוט שם הכל קורה. בעיקר בשעות הלילה אזור רצועת החוף של צ'אוונג מתעוררת לחיים ונצבעת במאות אורות מנצנצים ומוסיקה נפלאה הבוקעת מכל בית עסק. הרחוב המרכזי שמקביל לחוף הוא מקום הבילוי המרכזי של קו-סמוי. יש כאן המון מה לעשות ומאוד נעים ובטוח להסתובב כאן בשעות הערב.

רצועת החוף של צ'אוונג גדולה יחסית ולכן ניתן להרחיק מעט צפונה או דרומה ולהתרחק מהחופים המוכרזים ומעומס התיירים והרעש (כי כמובן שאם כל האטרקציות והפופולאריות גם מגיע ההמון, הרעש ושאון התיירים). ככל שתרחיקו לקצוות החופים תוכלו למצוא לכם פינות שקטות יותר, נעימות יותר ומבודדות, אך ללא ספק מרכז העצבים של קו-סמוי מצוי בליבו של חוף צ'אוונג.

רצועת חוף צ'אוונג טובה ונוחה גם לכל התיאומים הלוגיסטיים שצריך לעשות עם הגיעכם לקו-סמוי. כאן תמצאו את סוכנויות הטיולים הטובות של קו-סמוי, תוכלו להירשם לטיולים מאורגנים באזור ואף למצוא אטרקציות נוספות ונקודות המשך לטיול שלכם. יש במתחם חוף צ'אוונג גם לא מעט סוכנויות רכב בהם ניתן להשכיר רבים וטוסטוסים על מנת לטייל באופן ממונע ברחבי האי.

אם עדיין לא השתכנעתם תוכלו להיכנס לאתר הרשמי של מתחם חוף צ'אוונג ולקבל פרטים נוספים על מגוון האטרקציות שמציע האזור. כל זאת בכתובת: http://www.chaweng.org/
 

 

הוסף תגובה