חוות התנינים Samut Prakan, בנגקוק

חוות התנינים Samut Prakan, בנגקוק

אחד מהאתרים העניינים לעושים את דרכם מכיוון בנגקוק לפטאיה הוא חוות התנינים Samut Prakan הממוקמת כ-20 קילומטרים דרומית לבירה בנגקוק. המתחם הענק מכיל בריכות ענק ובהם שורצים לא פחות מ-60 אלף תנינים! ניתן לראות כאן תנינים רבים מסוגים וממינים שונים (מנהלי המקום מדברים על לא פחות מ-28 זנים שונים של תנינים הקיימים בפארק, לרבות התנין הגדול ביותר בעולם אשר אורכו למעלה מ-6 מטרים!).

מערב למתחם התנינים ניתן למצוא במקום עוד לא מעט בעלי חיים כמו קופים, נחשים, ציפורים, טיגריסים ואפילו היפופוטמים ופילים אשר חיים להם יחסית בשלווה באזורים המיוחדים להם. המקום מאוד פופולארי בקרב תיירים ולכן עומס המבקרים בו רב בעיקר בתקופות של סוף השבוע. לכן נסו שלא להגיע לכאן בסופי שבוע, אז כמויות התיירים כל כך גדולות שמאוד קשה להתקרב למתחמי התנינים ולצלם אותם, מה גם שבעלי החיים נוהגים להתרחק מריכוזי האוכלוסייה וכמות התיירים הרבות די מבריחות אותם לצערם הרב של התיירים וילדיהם.

לצד הביקור והסיור לאורך בריכות התנינים מתקיימים בחווה גם מספר מופעי ראווה לאורך היום. חלק מהמופעים נעימים יותר למראה וכוללים מופעי האכלה של התנינים. לנועזים מביניכם ניתן לחזות גם במופעי "קרבות עם תנינים" במופעים אלו נערכים קרבות של ממש בין בני אדם לבין תנינים, אם בחרתם להגיע למופע כזה נסו להתפלל לטובתכם ולטובת ילדכם הרכים שהמופע יסתיים בשלום ולא בניצחון של התנין. למען הסדר הטוב נאמר שברוב הפעמים למאמן ולתנין שלום… לצד מופעי התנינים ניתן לחזות גם במופעי פילים מאולפים ושאר מופעי אימון של בעלי החיים השונים.

בחווה ניתן גם להצטלם עם תנינים ועם טיגריסים תמורת סכום סמלי, חוויה זו מצטרפת לשלל חוויות של ליטוף בעלי חיים פראיים שניתן לערוך בתאילנד והיא קצת יותר פופולארית (ויש לומר גם מרשימה) באזור הצפון הרחוק של המדינה (אזור צ'אנג מאי). לפיכך אם אתם מתכננים לבקר גם באתרים של צפון תאילנד אולי כדאי שתותירו את חוות התנינים העמוסה למי שלא יתמזל מזלו ויגיע לאתרים היפים של צפון המדינה שם עסקי התיירות קצת פחות מפותחים והחוויה של המפגש עם בעלי החיים יותר "אמיתי" ובלתי אמצעי מאשר חגיגת המסחור של בנקוק.

חוות התנינים – מידע שימושי

שעות פתיחה: הפארק פתוח מידי יום בין השעות 07:00-18:00

שעות המופעים: מופעי הקרבות עם התנינים נערכים החל משעה 09:00 מידי שעה, מופע ההאכלה היומי של התנינים נערך בשעה 16:30 למשך שעה, ומופעי הפילים נערכים מידי שעה מהשעה 09:30 ועד השעה 16:30.

כרטיסי כניסה: הכניסה למקום בתשלום של 300 באט לאדם. תמורת תצלומים עם בעלי חיים וחווית נוספות תידרשו לשלם כספים נוספים.
 

 

הוסף תגובה