ואראדרו, קובה – Varadero

ואראדרו, קובה – Varadero

ואראדרו היא עיירת הנופש הפופולארית ביותר בקובה, הרוחקת כ-140 ק"מ מהוואנה הבירה, הממוקמת בחצי האי איקאקוס- חצי אי צר המכיל את החופים היפים ביותר בקובה- לא סתם הפך המקום לאזור הפופולארי ביותר בקרב תיירים הפוקדים את חופיה המרהיבים של קובה.

חצי האי איקאקוס צר למדי ועל כן הליכה קצרה בכל אחד מצידיו תוביל אתכם היישר לחוף הים. האמת שמצב זה מיטיב מאוד עם האזור שכן הבילוי המרכזי בואראדרו הוא ללא ספק חוף הים המרהיב שלה- חופים נפלאים של מי טורקיז עוצרי נשימה עם חול לבן מלטף, חלומו של כל תייר קריבי.

אזור ואראדרו הוא מהמפותחים ביותר בקובה- יש כאן את המלונות היפים ביותר, אתרי הבילוי הטובים והחדשניים ביותר במדינה ולא מעט אטרקציות תיירותיות הסובבות רובן ככולן את נושא הים: צלילה, ספורט ימי, שנורקלים ועוד. התושבים בעיר (9000 במספר) הם מהעשירים והנהנתנים הקובנים הגדולים ביותר. תוכלו למצוא כאן אחוזות וארמונות של ממש של עשירי קובה אשר בחרו להקים באזור גן העדן הזה את מקום מושבם.

המחירים בואראדרו יקרים להחריד ונובעים מגלי התיירות הגדולים המגיעים לאזור המאופיינים בדרך כלל בתיירות חוץ אמידה מאוד.
הלינה בואראדרו צפויה לעלות לכם כסף רב (יחסית למה שהתרגלתם לשלם במהלך הטיול במרכז אמריקה) אך המלונות כאן הם בהחלט מהמפוארים והמרהיבים שתפגשו ברחבי היבשת.

על אף המחירים הגבוהים מומלץ לתור אחר הוסטל זול ולהישאר בואראדרו מספר ימים על מנת ליהנות ממה שלעיר הנופש הנהדרת הזו יש להציע.

תחבורה– התחבורה המרכזית לואראדרו יוצאת מכיוון הוואנה הבירה, אוטובוסים יוצאים לכיוון ואראדרו מספר פעמים ביום ומשך הנסיעה כשעתיים וחצי.

הוסף תגובה