הריסבורג, פנסליבניה (ארצות הברית)

הריסבורג, פנסליבניה (ארצות הברית)

הרסיבורג – כרטיס ביקור
שם: הריסבורג
מדינה: פנסילבניה
פדרציה: ארצות הברית
אוכלוסיה: 47,200 נפש
מטבע: דולר אמריקאי
שפה: אנגלית

הריסבורג – מידע כללי
העיר הריסבורג היא לא עיר גדולה במיוחד, היא מדורגת כתשיעית בגודלה במדינת פנסילבניה ועם זאת היא זוכה לתואר בירת מדינת פנסילבניה. על אף שהעיר אינה תיירותית במיוחד ואינה מלאה באטרקציות תיירות יש בה לא מעט מרכזי בילוי שהיו הולמים עיר גדולה ומרכזית ממנה בהרבה. הריסבורג אינה נמצאת על מפת התיירות בגדר "חובה" אך אם במקרה מצאתם את עצמכם מעבירים לילה בעיר בדרך מוושינגטון לכיוון פילדלפיה, דעו לכם שהעיר מתעוררת לחיים עם רדת החשיכה ויודעת להציע עשרות מקומות בילוי שווים ביותר שמשכיחים מכם ולו לרגע שאתם בעיר שמונה בסך הכל פחות מ-50,000 תושבים! רוב אזוריה בילויים ממוקמים באזור הדאון טאון (Downtown) של הריסבורג ובמיוחד באזור ה- Second Street שמהווה את מרכז הבילויים של העיר ועמוס בצעירם וצעירות שחוגגים בו מידי ערב ובפרט בסופי שבוע עד השעות הקטנות של הלילה.

בנוסף הריסבורג מתגה עצמה בשנים האחרונות בתור "גן עדן" להומואים ולסביות באזור החוף המזרחי של ארצות הברית. כמו אחותה (הגדולה ממנה בהרבה) סן פרנסיסקו בחוף המערבי, גם הריסבורג חרטה על דגלה את שוויון הזכויות והסובלנות, גם אם פחות באופן רשמי מסן פרנסיסקו. ברחבי העיר קיימת סצנת בילויים גאה פורחת ומשגשגת עם פאבים ומועדונים מוצלחים במיוחד המייחדים את עצמם לטובת הקהילה הגאה, אך כמובן שמחים תמיד לקבל סטרייטים באהבה ובגאווה. .

הריסבורג – אזורי בילוי
מועדון Eclipse– מועדון מעולה הממוקם ברחוב Second Street שנחשב לאחד המועדונים הטובים ביותר בהריסבורג. הוא משלב רחבות ריקודים שונות בהם מתנגנים סגנונות מוזיקה שונים. כמו כן הייחודיות של המועדון היא בערבי מוסיקה בהם מתקיימות הופעות של להקות חיות. המוסיקה החיה היא פן נוסף של המועדון שהופך אותו לשונה בנוף הכללי של מועדוני הריסבורג ולכן הופך המועדות לפופולארי במיוחד.

מועדון Level 2– מועדון חדש יחסית בהריסבורג, נחשב למועדון יוקרתי המקפיד על קוד לבוש מכובד בכניסה אליו (לכן העדיפו להותיר את הג'ינסים הסנדלים או חלילה הכפכפים רחוקים מסף הכניסה למועדון).האווירה במועדון מוקפדת מאוד וניכר שהושקעה מחשבה רבה בסטייל. בנוסף לאינטליגנציה העיצובית במועדון כמובן הושם דגש מיוחד על המוסיקה ורחבות הריקודים המגוונות- שהרי לצורך כך התכנסו לא?!

מתחם Stallions Club– זהו אחד המתחמים הגאים הגדולים ביותר באזור הריסבורג. מדובר על מתחם ענק בן ארבע קומות ובו גן עדן החלומות עבור אוהבי הבילויים מביניכם. ניתן למצוא כאן לא פחות מ-5 פאבים וברים שונים, אזורי לאונג' למנוחה ולדייטים ראשונים, רחבות ריקודים רועשות לצד מקומות עם מוסיקה שקטה ואינטימית וכל זאת בעיצוב חדשני נוצץ ובוהק. בעיקר בסופי שבוע המקום עמוס בתיירים ומקומיים שחפצים לבלות, ליהנות ובעיקר להיפגש. מיקום: רחוב Third Street.

 

הוסף תגובה