הפאמפס, בוליביה (Pampas)

הפאמפס, בוליביה (Pampas)

הפאמפס הוא אחד האזורים המרתקים ביותר לטיול בבולביה. מדובר בביצת ענק המכילה צמחייה טרופית עבותה של ג'ונגל ענק המלא בחיות נדירות ביניהם נחשי האנקונדות ותנינים. הפאמפס הוא ללא ספק אחת האטרקציות המרכזיות ואזורי הטיול המועדפים על מטיילים שאוהבים אתגרי, הרפתקאות וחוויות ייחודיות.

אזור הפאמפס מצוי לא הרחק העיירה רורה נבאקה ממנה יוצאים רוב הסיורים אל האזור. העיירה רורה נבאקה היושבת אף היא בלב האזור הטרופי של בוליביה מכילה סוכנויות מטיילים רבות המוציאות טיולים מאורגנים של מספר ימים אל לב הג'ונגל של ביצות הפאמפס.

הטיול באזור הפאמפס אורך בממוצע כשלושה ימים בהם שטים המטיילים בעזרת מדריכים מקומיים בלב אזור הג'ונגל הביצתי על סירות קאנו. הטבע מסביב עוצר נשימה ועמוס בבעלי חיים נדירים ביניהם תנינים, דולפינים וורודים, צבי ים, קפיבטרות ונחשי אנקונדה ענקיים שאזור זה הוא אחד האחרונים בעולם הנחשבים לבתי הגידול הטבעיים שלהם ובו אפשר לראות אותם משוטטים חופשי ואף לרדוף אחריהם (אטרקציה שלא מעט מטיילים לוקחים בה חלק…).

הלינה לאורך שלושת הימים מתקיימת במחנה על גדות הנהר (לא צריך לדאוג…) וסוכנות המטיילים דואגת גם למזון ולטבח (וודאו זאת כשתסגרו את העסקה לטיול המאורגן). אין צורך להביא אוהל אך יש צורך רב בהמון (בדגש על המון!) נגד יתושים מאחר ולא יעזרו הכילות, הרשתות ואפילו הנגד יתושים עצמו לבלום את כמויות היתושים האדירות שיש באזור הביצתי אך ינסו להמעיט את כמות העקיצות.

הוסף תגובה