המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע , ניו יורק

המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע , ניו יורק

אחד המוזיאונים הפופולאריים ביותר בניו יורק המצוי בשדרת המוזיאונים הנמצאת בסמוך לסנטרל פארק הוא המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע (American Museum of Natural History) או בשמו התמציתי והקצר: "מוזיאון הטבע". המוזיאון הוא אחד המוזיאונים הוותיקים בעיר והוקם כבר לפני למעלה מ-125 שנים. מאז הקמתו נחשב במוסד מחקרי מוביל בתחום חקר ההיסטוריה של הטבע במגוון תחומים כמו ביולוגיה, זואולוגיה חקר האבולוציה, גיאולוגיה, אסטרונומיה ועוד.

המוזיאון עצום מימדים ומציג על פני מספר קומות (לא פחות מארבע!) של מבנה עצום תערוכות קבועות רבות (כ-42) ותערוכות מתחלפות במגוון תחומים הפורשים בפני המבקר יריעה מרשימה ומגוונת של גילויים מרהיבים בתחום חקר הצומח, בעלי החיים, הטבע האנושי ועוד. לא ניתן להישאר אדישים נוכח הגילויים המפתיעים על העולם הסובב אותנו. המוזיאון הוא ללא ספק אחד מפסגות הביקור בתחום האינטלקטואלי במנהטן. גם צעירים וגם מבוגרים יוכלו למצוא במוזיאון המרהיב עניין. התערוכות המגוונת במוזיאון מצליחים למצוא את דרכן לליבותיהם של כל המבקרים מקטן עד גדול, כולם יוצאים מרוצים ומתפעמים מהביקור הבלתי נשכח במוזיאון הטבע.

תוספת חדשנית ופופולארית בקרב צעירים הוא בית קולנוע IMAX שהוקם במתחם המוזיאון זה מכבר ומהווה מוקד משיכה לילדים ולצעירים שלומדים דרך מיצגי הקולנוע המרשימים המוצגים על מסך ענק בטכנולוגיית תלת מימד את נפלאות הטבע והעולם המקיף אותנו.

מוזיאון הטבע- כמה טיפים ומידע שימושי:

כתובת: American Museum of Natural History Central Park West at 79th Street New York, NY 10024-5192 US

שעות פתיחה: בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-17:45

כרטיסים: מבוגר: 10 דולרים, סטודנטים/פנסיונרים: 7.5 דולרים, ילד: 6 דולרים.

תחבורה: למוזיאון תחנת Subway פרטית הנושאת את שם המוזיאון, המביאה את התיירים ממש לתוככי המוזיאון. מצאו את התחנה על פני מפת הרכבות והגיעו אל המוזיאון בקלי קלות.

אתר הבית: http://www.amnh.org/

 

 

הוסף תגובה