הודו הקטנה, סינגפור – Little India

הודו הקטנה, סינגפור – Little India

הודו הקטנה או כפי שהיא מכונה בפי התיירים "ליטל אינדיאה" היא מיקרוקוסמוס של הודו האמיתית. זהו האזור בו מתרכזת רוב הקהילה ההודית שחיה כיום בסינגפור. על אף שכיום הגבולות היטשטשו והחלוקה המסורתית בין ההודים הסינים והמוסלמים היא חלק מן העבר אזור "הודו הקטנה" הוא עדיין מעוזם של ההודים והסיור בו מהווה טעימה קטנה מן הדבר האמיתי- הודו.

מטיול ברחובות "הודו הקטנה" עולה ההרגשה כאילו נמצאים בסרט בוליוודי הודי אמיתי, החנויות צבעוניות, המוני סוחרים מציעים את מרכולתם הססגונית והודים והודיות לבושות סארי מטיילים ברחובות.

אזור "הודו הקטנה" מוגדר סביב רחוב סראנגון (Serangoon Road) ומונה מספר רחובות לא גדול.

בלב הרובע מצוי מקדש סרי ויארמאקליאמן Sri Veeramakaliamman)) שהוא מקדש עמוס ע"י מתפללים הודיים בודהיסטיים לאורך כל ימות השבוע ובמיוחד בימי שלישי, שישי וראשון. המקדש נבנה לראשונה בשנת 1881 אם כי המבנה בצרותו הנוכחית השולם בשנת 1986. הכניסה למקום בחינם, מומלץ להגיע בשעות התפילה אז ניתן לחזות בפולחן ובהמוני המתפללים. מקדשים נוספים המצויים ברחבי האזור הם סרי סריניוואסה פרומאל, ומקדש 1000 האורות.

השוק המרכזי של "הודו הקטנה" מצוי ברחוב זהוג'יאו (Zhujiao center) שם תוכלו למצוא חנויות תבלינים, תמונות הודיות, סרי אמיתי ושלל מתנות ומזכרות בעלי אוריינטציה הודית ואיך לו המון מאכלים מסורתיים מתובלים בהמון קארי.

הוסף תגובה