ג'רזי גארדן – Jersey Gardens Outlet Mall

ג'רזי גארדן – Jersey Gardens Outlet Mall

אם הגעתם לאזור ניו יורק ואחת מתוכניותיכם (או תוכניותיכן יש לומר…) היא קניות כנראה שקניון האווטלט הענק "ג'רזי גארדן" הוא בדיוק המענה לכל חלומותיכם הכמוסים. הקניון הענק המתפרש על פני שטח עצום ושני מפלסים הוא קניון פטור ממע"מ המצוי ברובע אליזבת' בניו ג'רזי אשר יתרונו המרכזי הוא בקרבתו הרבה לשדה התעופה ניו-ארק ולניו יורק סיטי ומרכז מנהטן. קניון האווטלט של ג'רזי גארדנס נחשב לגדול ביותר בניו ג'רזי ויש המוצאים אותו אף טוב יותר ועשיר יותר מקניון וודברי שנחשב כמתחרה שלו בגזרת קניוני ניו ג'רזי.

הקרבה היחסית לשדה התעופה מאפשרת לנוסעים רבים "לחטוף" עוד כמה שעות של שופינג בדרך לטיסה או בין פינוי חדרם במלון לבין ההמתנה למועד טיסתם. במקום ניתן להשכיר בעלות נמוכה עגלות מיוחדות עליהן ניתן להניח את המזוודות והמטען ולטייל איתו ברחבי הקניון שמעוצב במיוחד עם שדרות רחבות, כך שניתן להתנהל בקלות גם עם מזוודות ועגלות ואולי להוסיף עוד כמה קילוגרמים עודפים למטען בדרך חזרה ארצה.

ברחבי הקניון תוכלו למצוא מגוון של יותר מ-200 חנויות ממבחר המותגים המובילים בעולם המערבי. חנויות כמו גאפ, טומי הילפלינגר, קלווין קליין, בננה רפובליק, אולד נייבי, ניין ווסט ועוד עשרות רבות של מותגים מציעים את מיטב הסחורה שלהם עם מבצעים אטרקטיביים ובמחירי אווטלט זולים וכדאיים ביותר.

מבצעים רבותיי מבצעים!
אם הגעתם בתקופות המבצעים (או בשמם האמריקאי כל כך- Sale) תוכלו ליהנות ממחירים נמוכים במיוחד. הקניון שגם כך נהנה ממחירים מגוחכים למותגים יוקרתיים מכריז על מבצעי חיסול וסופי עונות אז המחירים צונחים במידה ניכרת וניתן למצוא בו מכל טוב ובעלויות נמוכות ביותר.

בנוסף לאורך כל ימות השנה ניתן לקבל בעמדת האינפורמציה לתיירים (Tourist Information) של הקניון קופונים להנחות שניתנות רק למטיילים ותיירים שאינם אזרחי ארצות הברית וזאת כנגד הצגת הקופון ודרכון זר. מומלץ עוד בטרם תתחילו את הסיור (שאורך מספר שעות) בכל חנויות הקניון שתצטיידו בקופונים על מנת שתוכלו לדעת אילו מבצעים אטרקטיביים מחכים לכם ברחבי הקניון. מומלץ לעשות את סיבוב הקניות בהתאם למבצעים שלעיתים הם שווים במיוחד ומהווים הנחה נוספת על המחירים הנמוכים גם ככה.

יתרון נוסף השמור לתיירים בלבד הוא הפטור ממע"מ ממנו נהנים תושבי החוץ. הפטור ניתן בקניון כנגד הצגת אשרת תייר (ויזה) ו/או דרכון זר.

ג'רזי גארדן- דרכי הגעה
ג'רזי גארדנס שוכן ברובע אליזבת' בניו ג'רזי בכתובת: 651Kapkowski Road, Elizabeth אם אתם נוהגים ברכב שכור לא תתקשו למצוא את הקניון אך יחד עם זאת כפי שיתואר בהמשך ההגעה אליו באמצעות תחבורה ציבורית קלה ונוחה עוד יותר. כמובן שאם העדפתם להגיע באמצעות רכב פרטי ימתין לכם במקום מגרש חניה רחב ידיים עם חנייה בשפע ובחינם.

אחד היתרונות החשובים של קניון ג'רזי גארדנס הוא דרכי ההגעה הנוחות אליו.החברה שמנהלת את הקניון מקיימת שאטלים ישירים משדה התעופה בניו ארק בחינם בדרך אל הקניון ובעלות של 2 דולר בדרך חזרה. הנסיעה אורכת לא יותר מ-5 עד 10 דקות והשאטלים יוצאים מידי שעה.
אופציה אחרת למעוניינים להגיע מתוך ניו יורק סיטי ניתן לנסוע באמצעות קווי אוטובוס מספר 111 או 115 שיוצאים מתחנת האוטובוסים המרכזית של ניו יורק סיטי (מפגש רחוב 42 והשדרה השמינית).

ג'רזי גארדנס – פרטים
שעות פתיחה:
יום א'- 11:00-19:00
ימים ב'-שבת- 10:00-21:00

כתובת:
Kapkowski Road 651, Elizabeth, NJ 07201

קווי תחבורה ציבורית:
111,115 (מתחנה מרכזית ניו יורק סיטי)
שאטלים של חברת ג'רזי גארדנס משדה התעופה ניו ארק.

 



הוסף תגובה