ברילוצ'ה, ארגנטינה – Bariloche

ברילוצ'ה, ארגנטינה – Bariloche

ברילוצ'ה, עיר קטנה וציורית המרוחקת כ- 1700 ק"מ מבואנוס איירס הבירה וממוקמת בלב הרי האנדים בגובה של 770 מ', היא אחת הערים היפות והמתוירות ביותר בארגנטינה. יופייה ומיקומה האסטרטגי הופך אותה לאתר נופש נפלא לאורך כל השנה. בקיץ נופיה המרשימים והאווירה הקסומה שלה מושכת אליה אלפי מטיילים (רובם ישראלים…) שנהנים לטייל בה, לספוג את האווירה שבה, לאכול את הסטייקים המעולים שלה לקנח בגלידה הטובה בעולם והשוקולד הטעים וגם קצת לנוח ממסעם הקשה. בחורף גובהה והשלג המכסה אותה הופכים את ברילוצ'ה לאתר סקי אולטימטיבי.

ברילוצ'ה ממוקמת על שפת אגם מרהיב בשם "נאואל הואפי" ומוקפת סביבה ביערות ירוקים, נופים משגעים, אגמים ונהרות, הופכים אותה ליישוב בלב הטבע, פן נוסף המוסיף נופך קסום לביקור בעיר הנהדרת הזו.

ברילוצ'ה היא עיר של אטרקציות וספורט אתגרי. בחורף (יוני-ספטמבר) הופכת העיר למגרש החלקה אחד גדול. ניתן לעשות בה את כל פעילויות השלג שרק חלמתם עליהן- סנואובורד, סקי על כל סוגיו, החלקה על הקרח, גלישה במזחלות וגם סתם מלחמות כדורי שלג. בקיץ היא עיירת אקסטרים לכל דבר, מציעה טיולי אופני הרים אל הנופים הקוסמים שלה, רפטינג בנהרותיה הגועשים וטרקים רבים עוצרי נשימה.

מה אוכלים?

התשובה פשוטה: שוקולד, גלידה וסטייקים! ברילוצ'ה ידועה בקרב כלל המוצ'ילרים המגיעים אליה בזכות השוקולדים הטעימים שלה והגלידה שזכתה לתואר: "הגלידה הטובה בעולם". במרכז העיר בלב האזור התיירותי ממוקמות חנויות שוקולד המוכרות את כל סוגי השוקולד בשלל צורות וצבעים- תאווה לעיניים. (ולשיניים…) בנוסף הגלידריות של ברילוצ'ה מספקות גלידה מהטובות והטעימות ביותר בעולם ששנים לא תוכלו לשכוח את טעמן. (גם בחורף כשקר אל תוותרו עליהן) וכמובן סטייקים- כיאה לעיר תיירות ארגנטינאית יש בברילוצ'ה מספר מסעדות המגישות סטייקים מפוארים עתירי בשר בקר איכותי מהטעימים והאיכותיים שתטעמו בכל מסעכם ביבשת!

איך מגיעים?

תחנת האוטובוסים המרכזית של ברילוצ'ה ממוקמת מספר קילומטרים ממרכז העיר ועל כן מומלץ לקחת מונית מהתחנה המרכזית ועד לאזור ההוסטלים (חבל על הרגליים!), אל תחנת האוטובוסים הללו מגיעים אוטובוסים של מיטב חברות התחבורה הארגנטינאית ממגוון יעדים פופולאריים ותיירותיים ברחבי ארגנטינה, כולל בואנוס איירס הבירה (נסיעה של 24 שעות).

הוסף תגובה