ארץ האש, טיירה דל-פואגו, ארגנטינה (Tierra Del Fuego)

ארץ האש, טיירה דל-פואגו, ארגנטינה (Tierra Del Fuego)

"ארץ האש" או בשמה בספרדית טיירה דל-פואגו הוא הדבר הקרוב ביותר ל"סוף העולם" בו תוכלו לבקר (אם לא מחשיבים את אנטארקטיקה שזהו סוף של סוף העולם…) הטיול בחבל ארץ דרומי זה בארגנטינה הוא אחת האטרקציות הגדולות והמרתקות בטיול בדרום אמריקה.

חבל הארץ המכונה "ארץ האש" הוא למעשה ארכיפלג (קבוצת איים) המצויים בקצה יבשת דרום אמריקה דרומית למצר מגלן. זהו למעשה המקום האחרון שיושב על ידי האוכלוסייה האירופאית שהשתלטה על יבשת דרום אמריקה. לכאן הגיעו המתיישבים בזמן המאוחר ביותר והשפעותיהם ניכרות כאן פחות מאשר בשאר היבשת.

רוב המטילים המגיעים לטייל בארץ האש המחולקת גם היא כמו כל דרום יבשת אמריקה הדרומית בית ארגנטינה לצ'ילה לא מחמיצים את הביקור באושוואיה שמוגדרת רשמית כעיר הכי דרומית בעולם.

באזור "ארץ האש" מצוי הפארק הלאומי המרשים והוותיק טיירה דל-פואגו. הוא מצוי 18 ק"מ מאושוויה והוא אחת האטרקציות המקומיות המרשימות ביותר של דרום היבשת. הפארק המשתרע על שטח רב חולש על שטחים מרשימים של קרחונים, הרים נישאים, אגמים קפואים, צמחייה דלילה (בשל הטמפרטורות הנמוכות) ובעלי חיים ייחודיים לאזורים קפואים אלה ביניהם עוף הקונדור המרשים, הגוואנאקו ועוד. באזור הפארק מצויים לא מעט מסלולי הליכה המציעים טרקים מרשימים של מספר ימים משתנה לבחירתכם.

ההגעה לאזור טיירה דל-פואגו היא בעיקר באמצעות טיסות לשדה התעופה הדרומי בעולם המצוי באושוואיה. מטיילים רבים נוחתים בבואנוס איירס ומשם לוקחים ישירות טיסת המשך פנימית לאושוואיה ומשם מתחילים את הביקור ביבשת אמריקה הדרומית (תלוי בעונות השונה שכן בעונת החורף ממש אבל ממש לא מומלץ לאזורים קפואים אלה!) שימו לב שבגלל שאפיק התחבורה המרכזי לאושוואיה הוא באמצעות טיסות מומלץ להזמין את הטיסות ממנה ואליה מראש על מנת שלא תתקלו במצב שכיח בוא אוזלים כל המקומות על הטיסות (בייחוד בעונות השיא).

הוסף תגובה