איקיטוס, פרו – Iquitos

איקיטוס, פרו – Iquitos

אם חשקה נפשכם בעיר באמצע ג'ונגל טרופי אין ספק שאיקיטוס היא אחת האטרקציות המעולות בפרו המתאימות בדיוק עבורכם! העיר העתיקה הזאת שהוקמה אי שם בתחילת המאה ה-18, חבויה במעבה הג'ונגלים הטרופים של צפון פרו וממנה יוצאים מיטב הטרקים אל הג'ונגלים ויערות הגשם העבותים והמרשימים של פרו.

לא פשוט להגיע לאיקיטוס וזה אולי עושה אותה מדליקה אפילו יותר! אין כבישים שמגיעים אליה, ניתן להגיע לאיקיטוס רק באמצעות סירות בשיט על נהר האמזונס או בטיסה מקומית ישירה לשדה התעופה המצוי בסמוך לה (רוב המטיילים הולכים משום מה על האופציה הזולה של השיט).

האטרקציות המרכזיות באיקיטוס הם טיולים מודרכים לג'ונגלים המרהיבים הסובבים אותה עם שלל פעילויות כמו שיט בסירות קאנו, צפייה בחיות הג'ונגל הפראיות החיות באזור באין מפריע, דיג של דגי פיראנה טורפים וכמובן איך לא עקיצות ממאות יתושים. (על החוויה האחרונה מומלץ לוותר על ידי הצטיידות במלאי מוגבר של תכשירים נגד יתושים).

העיר עצמה לא קטנה בכלל! מעל חצי מליון תושבים חיים כיום באיקיטוס וזה מרשים בהתחשב בעובדה שהיא יושבת בלב איזור טרופי וג'ונגלים על כל המשתמע מכך. כל אלה עושים את המקום ללא שגרתי ומרתק – והאמת שלא הרבה ישראלים עדיין גילו אותו שזו ללא ספק אטרקציה בפני עצמה!

הוסף תגובה