אטרקציית הכדור השקוף, קוסמוי (תאילנד)

אטרקציית הכדור השקוף, קוסמוי (תאילנד)

אחת האטרקציות המגניבות והחדשות ביותר באזור קו-סמוי (דרום תאילנד- אזור האיים) הוא אטרקציית הכדור השקוף (Samui Waterball). מדובר על כדור שקוף ענקי העשוי מגומי בתוכו יש כדו קטן מעט יותר ובו נכנס ה"קורבן". הפער בין שני הכדורים (בין הקטן לגדול) ממולא במים ואז הכדור מושלך ממדרון בגובה של כ-10 מטרים ובשיפוע כך שהוא מתחיל להתגלגל במהירות רבה וה"קורבן" נמצא בפנים לאורך כל הדרך, ולאורך כל המדרון שאורכו כ-200 מטרים.

מדובר על חווית אקסטרים שונה וייחודית, אשר מתחילה לתפוס תאוצה והצלחה גם בעולם המערבי. החוויה בקו-סמוי ללא ספק פרועה יותר ומגניבה הרבה יותר. תוכלו לבקר באתר האינטרנט של החברה (קצת חובבני ובתחילת דרכו) ולראות סרטון מטורף שבו תודגם לכם החוויה המגניבה במלואה.

אין ספק שמדובר בחוויה לאמיצים בלבד, ויש שימצאו אותה כאטרקציה לסדיסטים בלבד, בכל מקרה, נראה שכדאי לעשות את האטרקציה לא ישר אחרי האוכל… המנהלים של המקום לא מגבילים את הכניסה לכדור לגילאים מסוימים, כנראה שהמבחן האמיתי הוא רק מבחן האומץ.
תוכלו להגיע לאזור מתחם הכדור המתגלגל בקלות יחסית, האתר ממוקם במתחם מועדון הגולף בו-פהוט (Bo Phut Hills Colf Club) המצוי צפונית לחוף Chaweng.

אתר אינטרנט רשמי: http://www.samuiwaterball.com

 

הוסף תגובה