אוטובאלו, אקוודור – Otavalo

אוטובאלו, אקוודור – Otavalo

אוטובאלו היא עיירה לא גדולה ואולי עדיף לומר קטנה בצפון אקוודור אשר על אף גודלה מושכת אליה תיירים רבים וזאת בזכות היופי שלה, ובעיקר בזכות השוק הגדול והמרכזי שלה שנערך בעיר מידי שבוע בימי שבת והופך את כל רחובות וכיכרות העיר לשוק אחד גדול ושוקק עמוס דוכנים ורוכלים המציעים את מרכולתם לכל דורש.

השוק של אוטובאלו הוא אטרקציה בפני עצמו ותיירים רבים פוקדים את העיר על מנת לצפות בשוק הזה. השוק הוא חגיגה לעיניים והרוכלים מציגים את מרכולתם המורכבת מכל שתרצו לדמיין או לקנות. דוכנים של אומנות, מלאכות יד מסורתיות, פסלים כמו גם מוצרים שונים, פירות וירקות. מלאכות היד המסורתיות של אקוודור ידועות בכל דרום אמריקה ופיסות האומנות שמוצגות בשוק אוטובאלו ייחודיות אף יותר! תוכלו למצוא כאן מוצגים שונים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר ובעיקר תוכלו לעשות זאת יחסית במחירים זולים ושווים לכל כיס.

כשאין שוק באוטובאלו העיר הקטנה מורכבת מ-30 אלף אנשים מאוד נחמדים ומכניסי אורחים. האווירה בה חמימה ונחמדה ותענוג לטייל ברחובותיה, לצפות בפעילויות של המקומיים ביניהן אירועי תרבות, ריקודים ואפילו קרבות תרנגולים- שאחדים יראו בהם מעשה אכזרי, אך האקוודורים רואים בכך הנאה ושעשוע לכל המשפחה.

בסביבת אוטובואלו יש לא מעט אטרקציות תיירותיות ביניהן אזורי טבע מרשימים של לגונות יפיפיות הפזורות בין הכפרים הסובבים את העיר. מומלץ לצאת לטיולים (מאורגנים או באופן עצמאי) בלגונות המרהיבות הללו. פרטים תוכלו למצוא בסוכנויות המטיילים בעיר המוציאות טיולים מאורגנים לאתרי התיירות המרהיבים שבאזור.

הכפרים הסובבים את אוטובאלו מתויירים הרבה פחות מהעיר עצמה ועל כן לחובבי התרבות המסורתית האתנית האמיתית יהיו כפרים אלה חגיגה לעיניים. המיעוט בתיירים הופך את הכפרים הללו לאותנטיים ברמה גבוהה מאוד. תוכלו גם בהם לקנות עבודות יצירה ואומנות ולצפות באורח החיים המסורתי של תושבי האזור כפי שהוא באמת ללא גינוני תיירות.

התחבורה

אל אוטובאלו היא באמצעות אוטובוסים שמגיעים אליה מהבירה קיטו והנסיעה אורכת כשעתיים. שימו לב שישנם שני קווי אוטובוסים. האחד שנכנס לתוך העיר והאחד שתחנתו האחרונה היא מחוץ לעיר (דבר שיצריך מכם להמתין בפרברי העיר למונית או טרמפ).

הוסף תגובה