קו טאו

קו טאו

האי קו טאו (Ko Tao) הוא אי קטן הנמצא כ- 40 ק"מ מקופנגן לכיוון צפון ונחשב לאי שעיקר  הפעילות בו היא צליליה וזאת הודות לשוניות המרהיבות, בעלי החיים והמים הצלולים  המאפיינים את חופיו.

צורתו של האי מזכירה צב (Tao בתאילנדית)  ומכאן שמו.

קו טאו הוא אי קטן הן מבחינת שטח והן מבחינת האוכלוסיה המתגוררת בו, אך הוא מושך אליו תיירים ומטיילים מכל רחבי העולם הודות לריזורטים המפנקים והמסעדות הטובות שבו.

אם אתם מעוניינים לעשות קורס צלילה קו טאו הוא המקום הנכון לעשות זאת בזמן טיול בתאילנד – המחירים שם הם בסדר גודל דומה לאלה הנהוגים בשאר המקומות בעולם.

גם לאלה שצלילה היא לא בדיוק בראש מעיינם קו טאו מספק מקום מדהים לנפוש ולהינות בו –  זהו אי שקט, עם מסעדות מצויינות הפזורות ברובן לאורך החוף ומגישות דגים טריים ומאכלי ים מצויינים. החופים עצמם שקטים ורגועים מאוד ותוכלו להתאחסן באחד המקומות הפזורים על החוף – חלקם מפנקים ביותר.

המלצות

קו טאו קבנה – Koh Tao Cabana

www.kohtaocabana.com

ריזורט אינטימי מבודד ומפנק השוכן בחלקו הצפוני של האי. החדרים הם מעין צימרים הבנויים  מעץ ופזורים על מדרון הר שלמרגלותיו חוף ים מהמם. החדרים עצמם מיוחדים ביותר,  כוללים מזגן, טלוויזיה, DVD, מקלחת ביציאה מהבקתה תחת כיפת  השמיים (אבל פרטית לחלוטין)  ובר משקאות מפנק. חוף הים שלמרגלות ההר הוא חוף פרטי שקט ומבודד של המקום. במקום יש מסעדה הממוקמת על החוף ומגישה אוכל מצויין. המחירים בקו טאו קבנה לא זולים אבל החוויה שווה את המחיר! מומלץ להזמין מקום לפני שמגיעים – קשה מאוד להשיג את החדרים שממש קרובים לים.

ג'מאקירי – Jamahkiri Spa & Resort

www.jamahkiri.com

ריזורט וספא מפנקים ביותר הממוקמים על צוק הפונה לים בצידו הדרומי של האי. המקום הוא מיוחד ביותר, מבודד משאר האי והנסיעה אליו היא בדרך עפר הררית ומפותלת. זה מקום שבו הפינוק זה העיקר, גם אם תחליטו שלא לישון שם מומלץ לנסות את הספא.  אחרי טיפול של שעתיים שם – הכל נראה אחרת…

מזג אוויר

העונה הטובה ביותר לביקור בקו טאו היא בין פברואר לאפריל.

איך להגיע ולעזוב

ניתן להגיע ולעזוב את קו טאו באמצעות מעבורת מקופנגן או קוסמוי.

הוסף תגובה