חנות המפעל של צבעי קריולה, איסטון ארצות הברית

חנות המפעל של צבעי קריולה, איסטון ארצות הברית

מי לא שמע ומי לא מכיר את צבעי קריולה, הצבעים הטובים והמפורסמים ביותר בעולם מזה עשרות שנים. אם הרחוק היו רק צבעים קלאסיים (כאלו שמציירים על נייר) כיום תאגיד הענק של צבעי קריולה מונה עשרות רבות של מוצרים וצבעים מגוונים איתם ניתן לצייר על דפים, על חולצות, על שטחים ואפילו על הקירות. הייחודיות של צבעי קריולה הוא בהיותם בלתי רעילים ורחיצים- כך תוכלו לתת לילדכם לצייר בהנאה רבה ובסופו של יום תוכלו לרחוץ בקלות את כל כתמי הצבע מהבגדים, מהקירות וכמובן- מהילדים.

אחת האטרקציות הנפלאות ביותר באזור החוף המזרחי של ארצות הברית הוא המפעל של צבעי קריולה המצוי במדינת פנסילבניה העיר איסטון, עיר לא מוכרת המצויה על הציר שבין העיר ניו יורק לפילדלפיה. באזור התעשייה של איסטון מצוי המפעל הענק של קריולה ולצידו מרכז המבקרים היפיפה והמושקע של החברה המתאים עצמו לילדים בכל הגילאים באמצעות מגוון סיורים, אטרקציות, פעילויות יצירה ומייצגים לכל המשפחה.

מרכז המבקרים של צבעי קריולה – מה לראות ומה לעשות?
מרכז המבקרים הוא ללא ספק גן עדן לילדים יצירתיים. מדובר על אזור ענק שבו תוכלו להתנסות וליצור עם מגוון המוצרים החדישים ביותר של חברת קריולה (אותם תוכלו כמובן לרכוש בסוף הביקור בחנות המפעל הענקית). לקריולה יש עשרות מוצרים חדשים שלא שמעתם עליהם ואף שחלקם לא הגיעו עוד לישראל. אין ספק שזוהי הזדמנות פז למצוא לילדכם את הצבעים החביבים עליו, וגם את אלו שחביבים עליכם.

כל הורה מכיר את הרגע שבו הילד מחליט להיות "אמן" ומתחיל לצייר על הקירות, הרצפה, השטיחים והבגדים. עם צבעי קריולה הכל אפשרי. בחנות המפעל יוכל הילד להתנסות בציור עם צבעי קריולה מיוחדים על חלונות, קירות, שטחים, רצפות ואפילו על חולצות ובסופו של דבר תוכלו אתם, ההורים, לראות איך ניתן בקלות לרחוץ את יצירת האומנות ולהחזיר את המציאות המצוירת לקדמותה.

במרכז התצוגה של המפעל תוכלו ללמוד על תהליך הייצור של צבעי קריולה. דגם מוקטן של מכונות הענק שמייצרות אלפי צבעים ממגוון סוגים מידי יום מוצג עבור הקטנטנים בליווי של הסברים מאנשי המקצוע של המפעל. הילדים יוכלו להתנסות בעצמם בייצור מיני צבעי קריולה, ליצוק את תערובת הצבעים אל תבניות מיוחדות ולהתרשם מתהליך הייצור המרהיב של אלפי יחידות צבעים מידי מספר דקות.

במגוון חדרי ופינות היצירה שקיימות במפעל מתקיימים מידי יום עשרות סדנאות רבות ומגוונות לילדים בכל הגילאים שאוהבים לצייר וליצור. הסדנאות נפרשות החל מצביעת דפי צביעה פשוטה וכלה בציור על קירות מוארים עם צבעי קריולה זוהרים ועד סדנת ציור על קירות.

בחנות המפעל של קריולה, תוכלו כמובן לרכוש ממגוון מוצרי החברה. אל תחמיצו את צבעי קריולה הענק המוצב לראווה בלב החנות. הילדים ימותו עליו- מדובר על צבע ענקי, שכנראה אף נכנס לספר השיאים של גינס. אורכו מעל 10 מטרים, משקלו מעל טון והוא שווה ערך מבחינת חומרי הגלם שהושקעו בו למעל 100,000 צבעי קריולה קטנים!

מרכז המבקרים של צבעי קריולה – מידע שימושי
 • שעות פתיחה: ברוב ימות השנה פתוח מעל קריולה משעות הבוקר ועד שעות אחה"צ. עם זאת מומלץ להתעדכן באתר הרשמי של המרכז מאחר והשעות משתנות על פי עונות השנה ואינן אחידות.
מחירי כניסה:
ילדים ומבוגרים (גילאי 364): 9.75$
מבוגרים (מעל גיל 65): 9.25$
ילדים מתחת לגיל 3: חינם.

מוזיאון התעלות של ארצות הברית- The United States Canal's Museum
בקומה השלישית של מרכז המבקרים של קריולה הוקם זה מכבר מוזיאון התעלות של ארצות הברית. זהו אינו מוזיאון גדול במיוחד, ולא היינו מטריחים אתכם לנסוע כל הדרך לאיסטון על מנת לחזות בו, אך מאחר והוא מצוי בקומה העליונה של מרכז המבקרים של קריולה מומלץ ונחמד לבקר גם בו.

המוזיאון מגולל את סיפור התפתחותן של תעלות ארצות הברית, אלו ששמשו בעבר כאמצעי המרכזי להובלת סחורות ברחבי המדינה העצומה הזו, ואף תרמו תרומה משמעותית להתרחבות ההתיישבות מן המזרח למערב. המוזיאון מציג מגוון של מייצגים היסטוריים המלמדים על התפתחות מערכת התחבורה הייחודית הזו שמשלבת תחבורה עם מסחור.

לצד מידע אינפורמטיבי ישנן גם לא מעט אטרקציות עבור ילדים, הקטנטנים יוכלו להשתעשע בהשטת מעבורות משחק על תעלות מלאות במים באמצעות שלט רחוק ואפילו להתרשם ממערך רכבות מיניאטוריות הנוסעות על פסי רכב קטנים. בקיצור- מדובר בחוויה נחמדה מאוד שלא שווה לפספס אותה.

 

הוסף תגובה