אודות האתר

אתר טריפו הוא אחד מהאתרים הותיקים בישראל העוסקים במידע וטיפים למטיילים ונופשים בעולם. האתר הוקם לפני למעלה מעשור ונועד לתת מענה לכל מי שמבקש לקבל מידע על יעדים שונים בעולם. טריפו מחולק לחמש קטגוריות ראשיות שהן למעשה אזורים שונים בעולם ותחתיהן עוד עשרות קטגוריות עם מידע, מאמרים המלצות וטיפים על מדינות, ערים, עיירות, כפרים, חופים ואיים שונים. התוכן באתר מתעדכן באופן תדיר גם על ידי עורכי האתר וגם על ידי גולשים כמוכם המעוניינים לשתף את הידע והנסיון שלהם אודות מקומות שונים בהם ביקרו ועל ידי כך לסייע לקהילת הגולשים באתר עם מידע עדכני וטיפים רלוונטים.

בטריפו תוכלו למצוא מידע על כל סוג טיול או נופש שתרצו, מנופש בין מספר ימים ביוון ועד לטיול תרמילאים של חצי שנה בדרום אמריקה. מלבד מידע כללי על מדינות, ערים, שגרירויות, קונסוליות, ומקומות מומלצים בעולם. תוכלו למצוא באתר תמונות, קטעי וידאו, מפות, טיפים והמלצות ולהתייעץ ולשאול שאלות במערכת הטוקבקים של האתר.

לאחרונה אתר טריפו עבר שדרוג כולל הן של מערכת האתר והן של התוכן על מנת שהגולשים שלנו יוכלו להפיק ממנו את המיטב. הוספנו המון מידע ומאמרים על מקומות שונים בעולם, תמונות וקטעי וידאו חדשים והעלנו גירסה חדשה של ממשק האתר.

במידה ונתקלתם במשהו לא ברור, או יש לכם הערה, ביקורת או כל נושא עליו תרצו ליצור עימנו קשר, תוכלו לעשות זאת דרך טופס יצירת קשר ואנחנו נעשה את המיטב על מנת לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אנו מאחלים לכם גלישה נעימה ומקווים שיחד נוכל להעשיר את המידע והטיפים ולסייע לקהילת המטיילים בישראל.