טוקיו סנטר, MBK סנטר – תאילנד

טוקיו סנטר, MBK סנטר – תאילנד

טוקיו סנטר או בשמו החלופי ה-MBK סנטר הוא הקניון הגדול ביותר בבנגקוק ויש האומרים גם הגדול ביותר בתאילנד כולה, הוא מתעלה בגודלו אף על סיאם סנטר שכנו המתמחה בעיקר במותגים. טוקיו סנטר נחשב לקניון עממי מעט יותר מהסיאם סנטר, ועם זאת הוא ללא ספק מהווה מרכז קניון מרשים מאוד וגדול מאוד המשרת הן את המוני התיירים והן את תושבי בנגקוק המקומיים המגיעים לכאן על מנת לעשות קניות וליהנות מכל ההיצע העצום של המוצרים והחנויות כמו גם מרכזיה בילוי שהקניון הענק מציע.

הטוקיו סנטר הוא קניון רחב מימדים, על מנת לאמוד את גודלו נאמר שהוא משתרע על פני 8 קומות אשר כל קומה מכילה מאות חנויות שמסתכמות לכדי כ-2000 חנויות בכל המתחם כולו. בטוקיו סנטר תוכלו למצוא מכל הבא ליד: הנעלה, הלבשה, הלבשה תחתונה, מוצרי קוסמטיקה ומוצרי אלקטרוניקה, צעצועים ועוד. המחירים כאן אינם זולים כמו בשווקי החיקויים אך ללא ספק הם זולים הרבה יותר מקניון המותגים סיאם סנטר אשר ממוקם ממול.

טוקיו סנטר עמוס לאורך כל שעות היום, העומס ובהלת הקניות האופפת אותו הן בקרב התיירים והן בקרב המקומיים ניכרת על אף גודלו העצום. אך תדמיינו לעצכם שהקניון מאכלס לאורך היום למעלה מ-100,000 קונים תאמרו לעצמכם בלב שלם שיחסית לא מרגישים את הצפיפות.
לאוהבי השופינג נאמר שעל מנת למצות את הקניון "כמו שצריך" כדאי לשריין לפחות יומיים! אבל מאחר ולרוב התיירים לא משקיעים (או מבזבזים) יומיים שלמים על טיול במרכז טוקיו נאמר שלכל הפחות כדאי לשריין כחצי יום של קניות ובילוי בקניון שהוא ללא ספק אטרקציית שופינג בפני עצמה.

אם במהלך הקניות נתקפתם רעב- אל דאגה! מרכז המזון של ה-MBK ישמח להציע לכם קומה שלמה (!) של מסעדות ודוכני אוכל המציעים תפריט עשיר מכל הבא ליד של אוכל. ניתן למצוא כאן גם אוכל תאילנדי מסורתי (מוקפצים, נודלס, אורז, סושי וכו') אבל גם אוכל מערבי לכל דבר- כמו סניפי מקדונלדס ופיצה האט הממוקמים כאן לטובת התיירים הרבים שפוקדים את המקום. קומת המזון נמצאת בקומה השישית של הקניון הענק, ולאחר שאגרתם כוחות תוכלו לרדת לקומות התחתונות ולהמשיך במרוץ הקניות הגדול.

כמובן שבקניון יש לא מעט עמדות להוצאת כסף (שהרי מנהלי הקניון רוצים להבטיח שיהיה לכם כסף זמין לבזבז בשלל החניות), יש כאן גם לא מעט עמדות Change להמרות כסף מקומי. החלפת כספים בקניון היא אומנם לא הזולה והמשתלמת ביותר, אך מאחר והקניון הוא מקום מכובד ניתן לסמוך על כך שהמרת הכספים בו תהיה תקינה וללא בעיות מיוחדות.

 

הוסף תגובה