ממלכת הנמרים, צ'אנג מאי

ממלכת הנמרים, צ'אנג מאי

ממלכת הנמרים (Tiger Kingdom) הוא אטרקציה קטנה, אך מלהיבה ללא ספק הממוקמת מרחק של כ-10 קילומטרים (20 דקות נסיעה) ממרכז העיר צ'אנג מאי. מדובר על מתחם סגור המכיל מסעדה ובית גידול לכמה עשרות גורי נמרים בגדלים שונים אשר תמורת תשלום ניתן להיכנס לשחק ולשהות במחיצתם למשך זמן של כ-10 דקות.

מתחם הגורים הוא מתחם מגודר בו הנמרים מקיימים את שגרת יום. הנמרים מחולקים לשלוש קבוצות גיל: 2-5 חודשים, 6-9 חודשים, 10-20 חודשים. התיירים יכולים להיכנס למתחם הכלובים שלהם ושם לשהות לצד הנמרים הקטנים ללא כל מחיצה מפרידה. מאחר והנמרים עדיין קטנים הם לא אגרסיביים ולכן אין סיבה לחשוש. להפך הם דווקא די ידידותיים ולרוב אוהבים את המגע של התיירים שמשחקים איתם, מצטלמים איתם ומלטפים אותם. מנהלי המקום מדגישים שהנמרים כולם אינם מאולפים או מסוממים. הם חיים את חייהם באופן טבעי ואילו המנהלים לא מתעללים בהם או קושרים אותם בשלשלאות. התיירים מוזמנים להיפגש עם הנמרים את המפגש הטבעי ביותר האפשרי.

ניתן להצטלם ולצלם במצלמות שלכם בתוך הכלובים ולצאת עם מזכרת. אם אתם מעוניינים בתצלום מקצועי של תמונות המנציחות אתכם לצד הנמרים החמודים תוכלו לשלם תשלום נוסף וצלם מקצועי יתעד בעבורכם את החוויה ובתום הביקור תזכו להיות בעליו הגאים של דיסק ובו כ-50 עד 100 תמונות משהותכם בביקור (ראו מחירים מפורטים בתחתית העמוד).

חווית הביקור ושהיה במחיצת הנמרים מהנה מאוד ומומלצת בעיקר למשפחות עם ילדים. ילדים יאהבו את הביקור במקום וזו בהחלט אטרקציה לא שגרתית. בתום הביקור במתחם הנמרים תוכלו גם לבקר במסעדה הטובה שנמצאת במתחם האתר. שעל אף שעבור התיירים הפכה משנית בחשיבותה נוכח האטרקציה המרשימה של ליטוף הנמרים, עבור המארגנים המסעדה היא "גולת הכותרת" של האתר.

מנהלי האתר ממליצים להגיע למתחם הנמרים בין השעות 10:00-18:00 אלו השעות בהם הנמרים פעילים וידידותיים במיוחד.

ממלכת הנמרים – מידע שימושי

כתובת: Mae-rim, Chiang-Mai. THAILAND
שעות פתיחה: 10:00-18:00 (המסעדה פתוחה לאורך כל שעות היום)
מחירון:
o שהות של 10 דקות במתחם הנמרים- 520 באט
o שהות של 15 דקות במתחם הנמרים- 420 באט
o תשלום עבור דיסק וצילום של בין 50-100 תמונות- 299 באט.
אתר אינטרנט: http://www.tigerkingdom.com/Home.htm

 

הוסף תגובה