בר קרח, קו-סמוי

בר קרח, קו-סמוי

אחת האטרקציות הקרירות והנעימות בעונת הקיץ המעיקה והלחה של קו-סמוי היא ללא ספק מתחם "בר הקרח הקפוא" של קו-סמוי (Bar Ice, Samui). תופעת פאבים וברים מקרח החלה להתפשט לאחרונה ולהפוך להיות טרנד קיצי וחביב באזורים חמים של בילויים ופינוקים ולכן לא יכלה לפסוח גם על תאילנד, ארץ הבילויים והחווית הכיפיות. אין מקום מתאים יותר ממיקום של בר קפוא מאזור קו-סמוי המצוי בדרום תאילנד. קו-סמוי שהוא ללא ספק אחד האיים הפופולאריים כאתר תיירות ונופש באזור דרום תאילנד מאופיין במזג אוויר חם ולח ברוב חודשי השנה, ולכן הבר הקפוא בו שוררת דרך קבע טמפרטורה מתחת לאפס יכול להוות נקודת מפלט ובילוי טובה לרוצים לברוח מן החום הגדול ולקחת רגע להצטנן בקור מקפיא.

הבר הקפוא של קו-סמוי נפתח לא מזמן והוא אחת האטרקציות החדישות על האי. מדובר על מתחם גדול הכולל מספר אולמות קפואים שהטמפרטורה הקבועה במקום נעה בין (5-) ל-(7-) מעלות! (תודו שאין כמו בילוי בטמפרטורות כאלו ביום חמסין). מעבר להיותו מקום בילוי למבוגרים שיכולים לשבת ולשתות כמו בכל בר רגיל (בהבדלים המחייבים של הטמפרטורה הצוננת והשתייה בכוסות מיוחדות העשויות מקרח), יש כאן גם לא מעט אטרקציות נוספות. הבר כולו מעוצב מקרח וכולל פסלים מרהיבים המגולפים כולם מקרח. הפסלים מעוצבים ברוח המסורת התאית, תוכלו למצוא כאן פסלים של בודהה וקדושים נוספים, פסלים מהוואי התאילנדי שכולל אפילו פסל של טוק-טוק מסורתי. הקרח הובא לכאן בגושים גדולים מאזורים קפואים ורחוקים ויחד איתו הובאו אומני קרח מקצועיים שגילפו את הפסלים המרהיבים בעבודה שהיא ללא ספק מלאכת מחשבת. הפסלים מוארים בתאורה מיוחדת וצבעונית המעניקה להם מראה מרשים אפילו עוד יותר ממראם המקורי.

במקום מתקיימים גם מופעי קרח שונים, ומופעי בידור בכלל. מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט של האטרקציה על מנת לראות האם ישנם אירועים מיוחדים ביום שבו אתם מתכננים לבקר במקום. הבר פתוח מידי יום בין השעות 16:00-02:00. הכניסה לילדים מותרת עד השעה 22:00 בלבד. מומלץ להגיע עם ילדים בשעות המתאימות על מנת שהם גם יחוו את האטרקציה (בינינו בירה אפשר גם לשתות במקום אחר, כאן מדובר בעיקר על חווית הקרח הקפואה).

ואם תהיתם ביחס לקור (בכל זאת טמפרטורה של מינוס 7 מעלות זה לא הולך ברגל), במקום מקבלים חליפות מחממות מיוחדות ומגניבות הכוללות גם כובעי פרווה על מנת שתוכלו להישאר חמים במתחם הקפוא. מומלץ להשתמש בחליפות המוצעות במקום (כי הקור באמת בלתי נסבל) וזאת כמובן אם לא הבאתם את החרמונית האישית שלכם מהבית…

אתר אינטרנט רשמי: http://www.baricesamui.com

 

 

הוסף תגובה