פטפונג, בנגקוק

פטפונג, בנגקוק

אזור הפטפונג (Patpong) של בנגקוק הפך להיות שם נדרף לחיי המין ההוללות והזימה של הבירה התאית. שמו של הפטפונג יצא למרחוק (לשמצה או שלא אתם תחליטו). מדובר למעשה על שני רחובות (אשר הרשאי ביניהם נקרא Patpong) שאורכם אגב לא עולה על 600 מטרים, אך במתחם הלא הגדול הזה נדחסים להם יחדיו עשרות (אם לא מאות) חנויות סקס, פאבים ובארים מפוקפקים ושאר תענוגות וחוויות מין המציעים לתיירים הרבים המגיעים לאזור זה חוויות מיניות שונות ומגוונות, מופעי מין ביזאריים (נרמוז כאן רק על שילוב של כדורי פינג פונג, סכינים, חרבות, נחשים עם מין ומופעי חשפנות- ואת השאר נותיר לכם לדמיין בעצמכם..)

בשנים האחרונות לאחר שהתאילנדים ראו שהמתחם, שבעבר היה מתחם מפוקפק אשר ריכז את תעשיית הזנות שפעלה במחשכים, הופך להיות יעד תיירותי לכל דבר, הם השכילו לשלב באזור גם שוק לילה ססגוני ומפותח. שוק הלילה של פטפונג פתוח מידי יום בין השעות 18:00 ועד שעות הלילה המאוחרות. הוא מציע גם סוגים שונים של אוכל מקומי וגם מוצרים שונים של מיטב החיקויים בשיטת ה-"Same Same" המוכרת כל כך. השוק עצמו נסגר לרוב אחרי חצות (במקביל לשעות סגירת הפאבים ואזורי מופעי המין). אזור השוק עמוס וצפוף מאוד ובשעות העומס (הן בצהריים והן בשעות החשיכה) הוא כר פורה לפעולות של גנבים, כייסים ושאר פושעים שעושים את רווחיהם מתירים שהיצרים מסובבים להם את ראשם ושאינם מפקחים בצורה זהירה על חפציהם (על כן המלצתנו היא לא לאבד את הראש, לא לשים את כל הביצים בסל אחד, ולשמור על התיקים שלכם קרובים אליכם).

המופעים המתקיימים באזור הפטפונג דומים במתכונתם למופעי החשפנות במוכרים לנו גם מן הארץ (בשינויים המחייבים כפי שפורט מעל). ניתן להזמין משקה ולהתרווח בספה כאשר מולכם עולות ומופיעות תאילנדיות בלבוש מינימאלי שעושות "פעלולים" שחלקם ממש אבל ממש לא לבעלי לב חלש. נציין שתיירים רבים מגיעים לאזור בגלל הסקרנות ובורחים ממנו כלעומת שבאו. אחרים עושים "סיור תיירותי" ומעדיפים שלא לנכוח במופעים אלו- כאמור הבחירה בידיכם. עוד נאמר שהאזור אינו מתאים לילדים ולכן משפחות עם ילדים יותר ממוזמנות להשמיט אותו ממסלול הטיול.

בוודאי תשמחו לדעת (או שלא) שכל תעשיית הזנות בתאילנד אינה ממוסדת ואינה חוקית (כמו בישראל), עם זאת, מנגנוני האכיפה ורשויות החוק לא נוטות לאכוף את הנושא בצורה הדוקה במיוחד (גם כן כמו בישראל). ועל כן קחו בחשבון שכל אינטראקציה מינית עם בנות המקום תמורת תשלום עשויה להיתפש בעיני רשויות השלטון המקומיות כבלתי חוקית. וזאת על אף שממבט חטוף על האווירה בפטפונג הדבר ממש לא נראה כך. בנוסף לא ניתן להתחמק מהערת אזהרה בנוסח תופעת הליידי בוייז הרווחת בתאילנד (ובאזור פטפונג במיוחד). הבנות (שבעבר היו בנים) נראות נשיות במיוחד ורבים הישראלים שיוצאים לבילוי "רומנטי" בתחילת הערב עם בחורה נאה ובסוף הערב מגלים שלא מדובר בגברת אלא באדון…

דרכי הגעה: רחוק הפטפונג מצוי בסמוך לרחוב Silom. על כן הדרך הנוחה ביותר להגיע לאזור היא באמצעות הרכבת התחתית בה יש לנסוע עד לתחנת Sala Daeng ומשם לצעוד לאורכו של רחוב Silom יד להצטלבות עם רחוב פטפונג (Phatpong).

 

הוסף תגובה