עולם המים של בנגקוק, בנגקוק

עולם המים של בנגקוק, בנגקוק

עולם המים של בנגקוק המכונה גם "האקווריום של סיאם" (Siam Ocean World) הוא אחת האטרקציות החדשות והמרהיבות באזור בנגקוק. מדובר על מתחם ענק הכולל מספר אקווריומים בגודל עצום המכילים כמה עשרות אלפי חיות (יש האומדים את כמות בעלי החיים שם בלמעלה מ-30 אלף!) מדובר על אלפי זנים שונים של יצורים תת-מימיים ודו חיים החיים מעל ומתחת ליבשה.

המתחם העצום הזה ממוקם בקומות התחתונות של קניון פאראגון החדש המצוי בלב בנגקוק. המתחם שכולו ממוקם מתחת לאדמה פותח עבור התיירים צוהר לעולם שבדרך כלל סמוי מעיני כולנו מאחר ומתנהל אי שם במעמקי האוקיינוסים המצויים סביב העולם. האקווריומים הענקיים מכילים כמה עשרות מיליונים קוב של מים ומאכלסים כאמור כמה אלפי מינים של חיות נדירות ויותר ונדירות פחות ממקומות שונים בעולם. ניתן למצוא כאן מידי דגים ייחודיים, כרישים, לטאות וזוחלים שונים, פינגווינים ועופות מים שונות, צפרדעים, אלמוגים, דולפינים, צבי ים, כלבי ים ואף צמחייה ייחודית הצומחת לרוב במעמקי האוקיינוסים.

האדריכלים של האתר המרהיב שמו דגש על ניסיון לחקות באופן מלאכותי את סביבת החיים הטבעית, ולכן על אף שזכוכית תחצוץ ביניכם לבין בעלי החיים המרהיבים החוויה תראה לכם כצלילה אמיתית למעמקי האוקיינוס. האקווריומים מעוצבים כסביבה הטבעית של בעלי החיים לרבות הסלעים, הצמחייה האמיתית שיובאה לכאן במיוחד ממקום גידולה הטבעי המקורי, בתי הגידול ומתחמי ההשרצה והדגירה כולם שוחזרו והועתקו אחד לאחד מתא החיים האמיתי בטבע.

מתחם האקווריום הגדול של סיאם מחולקת למעין 5 עולמות של המפורדים על פי אזורי המחייה השונים של בעלי החיים. ניתן למצוא כאן את אזור "יער הגשם" אזור "ריף האלמוגים" אזור "חוף הסלעים", ומתחם "חיות הפרא". בכל אחד מהמתחמים אוגדו בעלי החיים המותאמים לתא שטח זה והם חיים להם במעין שלווה טבעית ומקיימים אורח חיים הדומה לחייהם בטבע.

במתחם האקווריום ניתן לצאת למספר הרפתקאות, ניתן לבצע שחייה וצלילה עם דולפינים (לא לבעלי לב חלש) בנוסף ניתן לצאת למעין שיט בצוללת מיוחדת עם קירות ורצפת זכוכית, וכמובן ניתן לטייל בין מתחמי האקווריומים השונים שמעוצבים בצורה של תעלות שקופות, כך שהמטיילים עוברים ממש בלב האקווריום כאשר עולם המים מקיף אותם מכל עבריהם. לאורך שעות פעילות המתחם מתקיימים גם מעין "מופעי האכלה" באתרים השונים לאורך המתחם. מומלץ להתעדכן ולקחת מפה בכניסה לאתר על מנת לדעת באיזו שעה מתקיים מופע עם מפעילי המתחם ובאיזה מקום.

האטרקציה פתוחה לאורך כל ימות השבוע ומתאימה לקטנים כגדולים, מומלץ מאוד להגיע לכאן בשעות הבוקר המוקדמות, מאחר ולאורך היום נעשה כאן צפוף במיוחד. תיירים רבים גודשים את המקום בכל ימות השבוע, ובשיא עונת התיירות המקום עמוס במיוחד.

מידע שימושי

כתובת: 991/ 1 Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok, 10330, Thailand

שעות פתיחה: המתחם פתוח מידי יום בין השעות 10:00 עד 20:00

כרטיסי כניסה: מבוגר 850 באט, ילד 650 באט.

דרכי הגעה: ברכבת עילית יש לרדת בתחנת Siam המגיעה ממש סמוך לקניון, באוטובוס ממוזג ניתן להגיע באמצעות קווים: 16,25,73,79,508

 

הוסף תגובה